Kom i form på 12uker!

20.03.2017 - 03:29 5 kommentarer


Lyst til å komme i ditt livs beste form? Ta da kontakt for et skreddersydd treningsprogram (husk å merke det «12 uker»!)

bestill_treningsprogram

Lyst til å komme i ditt livs beste form med mer muskelmasse, mindre fett rundt magen, og en ellers strammere og bedre trent kropp? Da har du muligheten til å gjøre dette i samarbeid med meg, der jeg vil sette opp alt du vil trenge for å nå dine mål og ønsker. Er ditt mål å oppnå mer muskelmasse, mindre fett, og en sunnere og sterkere kropp? Ta kontakt i dag!

- Cornelis


#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #trene #iform #godmorgen #Norge #fitness #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

5 kommentarer

Magnus

20.03.2017 kl.14:39

Hei!

Hva kan du gjøre for å bli sterkere i pullups? Dette er en øvelse jeg gjerne kunne tenkt meg å mestre bedre, så håper du kan komme med noen gode tips! :)

Caroline

21.03.2017 kl.21:33

Magnus: Ditto : )

Han bruker alltid hundre år på å svare, så du må nok vente en ukes tid.

Cornelis Elander

21.03.2017 kl.21:42

Hei Magnus og Caroline (og sorry hvis jeg er dårlig på å svare!)

Når det gjelder å bli sterkere i pullups er det særlig disse tingene som har en tendens til å fungere:

Først og fremst må du trene det OFTE nok! Videre kan det være smart å aktivt pushe seg selv til å trene tyngre, men eventuelt med litt færre reps. Med dette mener jeg at hvis du sliter med å kjøre mange reps uten støttevekt under knærne at du da likevel heller prøver å kjøre noen veldig få helt uten vekt. Om du mestrere å kjøre en del uten støttevekt, at du da begynner å legge på litt ekstra vekt, og heller kjører dette færre ganger.

Etter noen uker med slik trening går du så over til å heller kjøre flere reps, som da bør være lettere å gjennomføre.

Hvis du ligger imellom disse gruppene, kan du også kjøre pullups med litt hjelp fra enten en strikk eller treningspartner. Sistnevnte er også noe jeg VIRKELIG anbefaler, og det å trene denne øvelsene med en som heier og pushuer deg i mål er kanskje noe av det aller mest undervurderte som finnes.

SÅ mitt beste tips er at du/dere finner dere en partner som starter på ca. samme nivå som dere selv, og som dere kan gå sammen om å nå nye høyder.

Lykke til, og husk å tagge meg i deres treningsbilder på sosiale medier @corneliselander så jeg kan komme med direkte tilbakemeldinger og råd/tips!

Cornelis

Amalie

24.03.2017 kl.21:04

Hei:)

Har du noen gode øvelser jeg kan gjøre for å styrke nedre del av ryggen:)?

Har hatt pt timer. Så funne ut at jeg er ganske sterk i øvredel, men vil veldig gjerne bli mye sterkere i nedre del i korsryggen. Er ikke helt god i den delen.

Driver fortsatt med trening, men er hjemme trening det går i akuratt nå.

Fra amalie

vegard

25.03.2017 kl.11:17

hei

hvor mye koste 12 ukes trenings programe dit :) ?

mvh

vegard

Skriv en ny kommentar

hits