hits

- Grunnen til at du ikke fr stram mage


I dagens innlegg tar jeg for meg noen av de mest vanlige grunnene til at man ikke oppnr en stram mage

Daglig mottar jeg nemlig titalls emails om hvordan man enklest mulig kan oppn en stram mage. P sett og vis er det heller ikke s vanskelig oppn det, men du m bare srge for at du ikke gjr noen av disse feilene:

Les ogs: Bygg drmmekroppen med Cornelis Elander

- Trener ikke, eller kun i perioder
Mitt motto er som mange vet at du br trene hardt, kort, hyppig, og riktig, og flger du denne regla er du allerede ganske mye nrmere mlet. Men hva menes med kort, og hvor ofte m du trene? VEl, en hard, god treningskt behver faktisk ikke ta mer enn s lite som 20-30 minutter av gangen, og trener du jevnt og trutt hele ret igjennom er det faktisk ikke mange minuttene hver dag som skal til. For eksempel vil de fleste ogs oppn knallbra resultat av bare kjre noen sett med sit- og pushups p stuegulvet hjemme, og da behver ikke treningen ta mer enn noen skarve minutter om dagen!

Les ogs: 9 beste magevelser utfre hjemme

- Stresser
Stress er noe av det verste for midje- og magemlet, og ved prve koble av og stresse ned vil du ekstremt raskt merke forskjell p hvordan buksene og klrne sitter p kroppen... Ja, faktisk tror jeg dette er et av de mest neglisjerte punktene nr det kommer til smarte "mage tips", og selv om det selvsagt ikke er noe du bare kontrollerer selv vil det vre smart ha dette litt i bakhodet hverdagen igjennom, og prve stresse ned der det lar seg gjre...

- Spiser mat fra denne listen
Finnes det skalt "nei" mat? Vel, i mine yne JA, og her er tingene jeg vil rde deg til styre unna om du nsker deg en strammere mage:
* plser
* ferdigmat/burgere
* potetgull
* bensinstasjon mat og boller... 
* nachos
* pommes frites [aldri] 
* kaker 
* fritert mat [genrelt] 
* bakt potet
og alt det du VET er drlig for kroppsformen. Inntar du dette for ofte vil du heller ikke oppn en stram mage p lovlig vis

- Drikker for mye alkohol...
Beklager mtte vre en festbrems, men belmer du nedp med alkohol bde titt og ofte s vil du heller ikke f det til... kutte ned p inntaket av alkohol vil imidlertid ikke bare gjre underverker p magemlet, men ogs forbedre din generelle helse og kroppsform!

NOE JEG GLEMTE P LISTEN? LA MEG VITE I KOMMENTARFELTET UNDER!

- Cornelis

Flg meg ogs @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren p Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM


#Nettavisen #trening #mandag #sk2017 #iform #fit #fitness #bilder #Side3 #trene #nyuke #hverdag #treningsbloggen #trener #CornelisElander

17 kommentarer

Tips til proteinpulver for oppn best mulig resultat hvis man skal ned i vekt?

Hei. Hvor lang pause har du mellom settene? Innlegget ditt inneholdt mange sett og skal det bli unnagjort p 45-60 min s er vel pause mellom settene ganske lav?

Topp blogg btw!

Hei Alwan! Da vil jeg si rent [gjerne whey] proteinpulver eller proteinbar hverdagen igjennom, og ikke minst et du liker smaken av! Hjelper nemlig lite hvor mange prosent protein, eller hvor bra det eventuelt skulle vre, om du ikke liker smaken av det.. For da kommer du heller ikke til benytte deg av det [over tid].

St p!

Cornelis

Hei Steffen! Ja, min mening at det beste du kan gjre er kjre igjennom kten s kjapt som mulig, og s heller komme deg hjem igjen og fylle opp med protein og nring!

Er nemlig ikke p treningssenteret at du faktisk styrker/bygger opp kroppen, og du trenger kun trene til kunne akkurat trigge muskulaturen og kroppen til maksimal muskelvekst. Kjrer du effektiv igjennom, og slik jeg har satt opp i programmet her p bloggen br du fint kunne vre ferdig p godt under n time - gjerne kortere!

Mvh

Cornelis

Hei sjef!

Takk for en fin blogg med mange gode rd. Lurte p om du kunne gi noen tips til en fin pakke med kosttilskudd? En pakke som hjelper bygge muskler/litt vekt kning. Takk

Hei.

Jeg er en jente p 25 r som sliter veldig med mage omrdet

Jeg har da 2 klumper p magen hvor den verste har begynt "krympe"

Mens den nederste delen er like stor som fr .. hva gjr jeg ?

Trener hverdag spiser sunt er aktiv.

Hei, jente 25 r med klump p magen. Mitt rd er vente til den kommer ut av seg selv om 9 mneder. :)

Hei, du har fine innlegg, jeg ville ogs droppet:

Brd (hvetemel)

Ost

Svinekjtt

Brus

Aller verste er sukker!

Frukt kun fr formiddag og fr trening

Frokost: egg m grove knekkebrd (pluss litt ketchup hvis du vil ha)

Eller: omlett av egg og havre, med frukt (ananas)

Eller: havregrt med en dsj proteinpulver og frukt

Middager 4x ganger om dagen

kylling, fisk, storfe

Brunris, grov pasta, grov makaroni, grove knekkebrd (wasa sport+ er veldig god)

Og grnnsaker

Kveldsmat: dropp karbo. Spis tunfisk m avokado, mager cottage cheese og peanutsmr

Pluss trening OG jogging/svmming og lignende 4 ganger i uken i 30 minutter.

Klin p med en slik diett og trening i 3-4 mneder.

Da sittern!

Husk: trening er 400% mer effektiv med diett.

Hva tenker du Cornelius?

Trening, mat og hvile er ikke nok. Du trenger svn i tillegg. Og svnen m komme til samme tid hver dag. Uregelmessig dgnrytme dreper hormonbalansen.

Mye bra der ja "Rolex", og helt enig i at riktig fde er alfa omega for en sterk og stram kropp!

Hei Patrick! Da br du sjekke ut min egen pakke fra Proteinfabrikken, som jeg har satt opp for nettopp dette formlet: https://www.proteinfabrikken.no/proteinfabrikken/23309/cornelis-elander-pakken-proteinfabrikken#.WH-wwefWxnE

Cornelis :)

Hei igjen!

Takk for tipset. Lurte ogs p om det er noe spesielt jeg m tenkte p med tanke p bruk av kosttilskuddet?

Sverre Skaarberg

Sverre Skaarberg

Jeg spiser mye sstsaker, - iskrem, kaker, - lett "vedlikehold-trening" 2-4 ganger i uken. Kommer vekten over 61 kg. s er det lett regulere til de vanlige 60 kg. Alder 83.

Sverre

Hei

Takk for en enkel og grei forklaring. For denne magen er jo ikke det enkleste egentlig. Men bare gi jernet n.

Mvh

Tine

50,feit og ferdig - er det hp eller lurer jeg meg sev?

Skriv en ny kommentar

Hollywoodtreneren

Promote Your Page Too Norske blogger