Hva spiser du etter trening?

Jeg mottar daglig sinnsykt mange bilder og info om hva mine følgere liker [å innta etter trening]. Så hva med deg? Hva enten spiser og/eller drikker du rett etter trening? Tagg meg @corneliselander og la oss sammen bygge den sterkeste, beste versjonen av oss selv

Les mer på: Corneliselander.com

De av dere som har fulgt meg en stund vet jeg mener det er viktig med nok og riktig mengde protein hverdagen igjennom. Selv får jeg dette i meg gjennom å spise kylling, egg, og mye fet, god fisk [hello sushi!], og i tillegg eventuelt følge opp med en proteinshake eller proteinbar rett etter trening. Så hva med? Hva liker du å spise eller drikke rett etter en treningsøkt, og tror du at du får i deg nok mat og næring? La meg høre i kommentarfeltet under!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #mat #kosthold #trening #fit #fitness #hverdag #media #Norge #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg