Noe spennende skjer på bloggen veldig snart… Og DU kan være med!


Hei folkens! Så bloggen www.elander.blogg.no lanserer veldig snart et nytt, veldig spennende prosjekt og serie… Jeg tror mange av dere som har etterspurt særlig video og levende bilder vil bli VELDIG happy 🙂 Jeg kan foreløpig ikke si så mye om selve prosjektet annet enn at det vil involvere en større sponsor og at mange av dere som ser og følger med på bloggen jevnlig vil få muligheten til også å vise dere fram… Jeg vil også gjøre noen spennende reiser, og kanskje nettopp du er en som får være med meg på en spennende reise til et kult sted… 😉

SÅ LEGG GJERNE IGJEN EN KOMMENTAR MED ENTEN INFO OM DIN EGEN BLOGG, ELLER OM DET ER FOLK DU MENER AT VI BØR HA MED PÅ NORGES NESTE, SPENNENDE MEDIA PROSJEKT…

(det kan altså være om din egen side/blogg, eller om det er noen andre spennende mennesker vi bør ha med – så legg igjen melding nå!

Gleder meg til å høre ifra deg!
– Cornelis

Send meg også gjerne en direkte email om det er noe du skulle lure på!

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #iform #trene #Norge #USA #nyheter #fit #bilder #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Hei. Jeg vil først og fremst starte med å si at du er en utrolig inspirasjon!
      Jeg ønsker å anbefale meg selv i dette prosjektet, nemlig fordi jeg har troen på meg selv. Bloggen min har vært på topp 10 i norge flere ganger, og jeg har blogget knapt 9 mnd. Jeg selv er en person som har høye mål, og jeg elsker å være med på ting. Har tidligere vært med på et par tv program – noe jeg virkelig stortrivdes med. Jeg elsker å få muligheten til å være med på diverse prosjekter, og kanskje få nye utfordringer. Jeg selv blogger egentlig om alt som faller meg inn, jeg ønsker å være en stor inspirasjon for andre – jeg har nylig lastet opp en video om meg selv og livet som jeg håper når ut til mange. Jeg er en person som liker å spre glede, og hjelpe andre til å nå deres mål. Noe som er viktig for meg er å ikke ta morgendagen for gitt, fordi man vet aldri hva som skjer i morgen.
      Håper å høre fra deg 🙂
      -Michelle

    2. Hei,
      Du inspirerer meg til å trene mer og ikke minst lese om teknikk for å bli flinkere til å utføre riktig styrketrening i praksis. Etter å ha kjempet overvekten over flere år fra 169 kg + ned til 110 kg over flere år så føler jeg absolutt at det inspirerer meg å lese om dine økter og ha deg blant mine mange forbilder på veien til en bedre utgave av meg selv 🏃🏻💨💪💪👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg