Ordentlig styrke sitter alltid i hodet!

Les mer på: Corneliselander.com

Stopp pressen; Tidligere modell Aylar Lie er sterkere enn Kari Jaquesson!!

Da jeg for mange år siden begynte å blogge for Nettavisen satt jeg i oppstartsmøtet sammen med nettopp Aylar Lie, og jeg hadde vel aldri trodd at jeg nå i ettertid skulle sitte her og blogge om hennes styrke, men det er altså hva jeg nettopp gjør. Og etter å ha hørt om hennes sist innsats på “Farmen Kjendis” er også mitt spørsmål til deg; tror du at du er sterkere enn henne? Jeg tviler 🙂

Kjendis Farmen er i full gang, og har slått den ene seerrekorden etter den andre for TV2. At siste tilskudd av utfordringer og oppgaver er av det mer fysiske slaget er for meg som treneren noe jeg ønsker velkommen, men jeg er likevel ikke sikker på om jeg hadde vunnet…

For det var nemlig “treningsguru” Kari Jaquesson som kom til kort overfor Aylar Lie i denne runden, og jeg er ganske sikker på at hun [Kari] er rimelig irritert i dag over å ha tapt mot den minst [og hennes visstnok argeste fiende] inne på Farmen gården. Med dette viser også den tidligere modellen at styrke ikke alltid bare ligger overarmsstørrelsen, og at mental styrke og det som ligger i hodet er minst like viktig.

Aylar Lie er kanskje ikke den største av størrelse, men hun har da så vitterlig bevist overfor Norge at hun er STERK! Og jeg kan bare gi henne en stor tommel opp herifra Hollywood!

TROR DU AT DU KUNNE VUNNET OVER HENNE? JEG ER IKKE SIKKER 🙂

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #Farmen #TV2 #iform #kjendis #Norge #fitness #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar
    1. Akkurat den typen ‘fysisk’ test er vel nesten bare psykisk. Dreier seg stort sett om å tåle smerte. Ikke at dét gjør det mindre imponerende. Tvert imot.
      Artig at Aylar vant, ekstra sweet at hu vant over KJ.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg