Utfordring til folket!


Hvor mange klarer DU?

Les mer på: Corneliselander.com

Hvor mange pushups klarer du? Send meg en videosnutt (enten på email, DM, eller tag meg på Instagram eller på YouTube), og vis meg hvor mange du klarer! Pushups er en av de mest tilgjengelige (og beste!) øvelsene du kan utføre, og ypperlig å benytte seg av nå i jula mellom all ribbe- og pølsespisingen. ikke tid til å dra på treningssenteret? Sett deg ned på alle fire, og begynn å push i dag. Ta også en videosnutt av hvor mange du klarer, og vis meg hvor mange du klarer!

Trener du mye hjemme, men likevel ønsker å få mer ut av brystøktene dine? Gjør da dette enkle trikset, og du vil få maksimalt ut av pushups ?ene!

Les også: Mest effektive pushups – med HollywoodTreneren

Så hvor mange klarer du å utføre [sammenhengende]? Send meg et klipp og vis meg! Gleder meg til å se!

God jul!

Send meg også gjerne en email direkte om det er noe du skulle lure på rundt kosthold eller trening!

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #morgen #iform #jula #Norge #kosthold #bilder #blogg #fit #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg