Fem grunner til å fortsette å drikke


Her er fem grunner for å fortsette å drikke alkohol i jula. Og mange vil nok like særlig punkt 4 😉 

Les også mer på: Corneliselander.com

1. Du beholder vennene dine..  
Tro meg, for en som i årevis har prøvd å styre unna alkohol og harde drinker så godt det lar seg gjøre, er det faktisk veldig lett å miste venner til flaska. Om du skulle bestemme deg for å kutte ut eller ned på alkoholinntaket må jeg bare advare deg om at du kan komme til å miste noen “venner” på veien. Fortsatt er det liksom ikke helt ok, og de fleste vil rynke litt på nesen når du feks bestiller en diet-coke i baren…

2. Du vil lettere finne rytmen
Har du noen gang gått inn på en bar eller nattklubb sånn 2 på natta, og sett dansegulvet fullt opp av drita, dansende mennesker? Ok, har du gjort dette 100% edru? Vel, prøv det, og kom tilbake til meg. Du vil forstå hva jeg mener 🙂

Les også: Slik får du stram mage!

3. Du kan skylde alt på fylla!
Så du kan drite deg ut, snakke stygt, og oppføre deg som en real dritsekk, for så bare å skylde alt på at du “var full”. Det er i mine øyne helt utrolig at vi fortsatt opererer med at “fylla har skylda”, men det er visst fortsatt en godtatt unnskyldning hos de fleste.

4. Du blir ikke Cornelis 😉
Så ved å fortsette å belme nedpå med alkohol i jula blir du i hvert fall ikke en kjedelig type sånn som meg. Og for mange er vel kanskje særlig det et salgspunkt 🙂 Selv holder jeg meg heller til vann og proteinshake også jula igjennom, og satser på å oppretttholde kroppsformen og å være klar til dyst. Kjedelig!

Les også: Julekalender og ny vlogg serie!

5. Du risikerer ikke [like lett] å komme iform, styrke din kritiske sans, sove bedre, få bedre hukommelse, eller for eksempel ha mer energi på morgenkvisten. Alt dette ting de fleste jo likevel ikke ønsker seg, right?

Har du et punkt jeg glemte å ta med? Sleng det med i kommentarfeltet under da vel!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #iform #trene #mandag #blogg #jul #alkohol #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Du er en fantastisk inspirasjon til trening! For min del, er jeg avholds. Det får bare være så kjedelig som helst (for noen andre!), jeg synes det er topp! Sitter her med min diet coke, også i julen.
      Klem 🙂

    2. Diet Coke er bedre for kroppen enn alkohol. Men Diet Coke er muligens det værste du kan drikke foruten alkohol. God jul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg