STOLT!


Min følger @johnnyskinstad har virkelig gitt jernet de siste årene, og har all grunn til å være stolt!!

Les mer på: Corneliselander.com

For som han selv skriver på Instagram er det “å legge ut dette bildet her langt utenfor komfortsonen”. Samtidig er han sykt stolt over hva han faktisk har fått til, og han har så all grunn til å være det! Nær sagt hver dag har nemlig denne mannen, med masse energi og godt humør, lagt ut og vært en del av min CornelisUtfordring på Instagram. Enkelte av mine kritikere har opp igjennom ment at jeg bare liker store biceps, og stramme, fitness kropper – noe som er så langt unna realiteten du kan komme. Jeg prøver å heie fram, og støtte alle de tusenvis av følere som daglig legger ut og tagger meg. Og selv om jeg ikke kan hjelpe alle, kan jeg i hvert fall prøve å vise at jeg bryr meg. Jeg ser nemlig hvordan noe så lite som en tommel opp, en klapp på skulderen, eller for eksempel en liten kommentar kan motivere. Og mitt ønske er, og har alltid vært, og kunne få hjelpe så mange som overhodet mulig – uten at jeg nødvendigvis tjener noe på. For det ligger en god del jobb bak å sjekke innom, støtte, og oppmuntre mine daglige følgere, enten det er på Facebook siden, Instagram, Snapchat, eller de hundretalls emails jeg mottar med spørsmål og ønsker. Og tro meg; det er IKKE noe man blir rik av 🙂

Samtidig elsker jeg det, og kunne ikke vært mer happy! Det er nemlig så inspirerende å se slike poster fra personer du har fulgt og prøvd å inspirere i så lang tid. Og jeg vet hvor mye som ligger bak å dele dette bildet for ham. Johnny Skinstad er nemlig en mann som har fulgt meg i over flere år nå, og som jeg har knyttet et vennskap til via blant annet facebook. For selv om vi faktisk aldri har møtt hverandre i virkeligheten, har vi holdt kontakten mellom Drammen og her jeg sitter i Hollywood. Så kanskje er det et par fordeler med sosiale medier likevel – selv om det selvsagt også er mange negative.

Så Johnny; Du har stått på sinnsykt hardt og bra, og denne har du virkelig fortjent! Stolt trener som heier på deg fra LA!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #fitness #hverdag #iform #trene #mandag #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg