Julekalender og ny vlogg serie!

Det er da klart for en ny vloggserie her på treningsbloggen, og jeg starter da denne nye serien som en slags “julekalender” med daglige klipp av hva jeg ser og gjør i California. I tillegg blir det også overraskelser og premier å vinne – så husk å subscribe til YouTube kanalen min – så du blir minnet på å følge når jeg legger ut nye klipp, og du har mulighet til å vinne flotte overraskelser! Klikk under, og subscribe!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #fitness #hverdag #video #dagbok #vlogg #jul #julekalender #desember #blogg #blogginnlegg #trene #trener #CornelisElander
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg