#TeamCornelis

BLbielTgiv3

I dag ønsker jeg å presentere noen av mine flotte #TeamCornelis deltagere, som vil være med på å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen!

Les mer på: Corneliselander.com

Vi nordmenn trener visstnok stadig mindre [!] og spiser også mer og mer usunt. Dette gjør også utslag på overvekts- og fedme tallene, og vi ser også at vår nasjon bruker stadig mer og mer av sine penger på helse- og sykepenger. Dette skyldes blant annet, som direktøren for FHI tidligere har uttalt, at det blant annet er for vanskelig å få tak i sunn mat i vårt land. Og noe av det viktigste vi kan gjøre framover er nettopp å få flere nordmenn opp av sofaen og ikke minst å velge mer av den proteinrike, sunne næringen vi alle trenger for å bygge en sunn og sterk kropp!

Les også: Bygde drømmekroppen med Hollywoodtreneren

Som dere alle vet er jeg fan av korte, effektive økter, og ikke å gjøre treningen [og kostholdet] til noe som er vanskelig eller umulig å få til hverdagen igjennom – enten man har skole og jobb, eller noen smårollinger som løper rundt i heimen. Da jeg da skulle velge mine deltagere, som vil fronte mine ideer og budskap, ønsket jeg meg derfor ikke bare personer som trener vanvittig mye og som er i god form, men også de som klarer å sjonglere dette med en hektisk hverdag med for eksempel skole, jobb, og/eller barn.

Les også: Beste øvelser for sterke bein

Under finner du derfor en kjapp presentasjon av mine deltagere, og så råder jeg deg til å følge dem alle, og ikke minst klikke innom her på bloggen daglig for nye spennende ting. Det kommer blant annet konkurranser der du vil kunne vinne flotte premier, det vil bli utfordringer, og ikke minst mye gøy med denne gjengen – så følg med!!
—————————————-

BLlX2iAj3jP
BLk5tB3hQU4
BLkw4dXjHw1
BLlJ8DNDVfv
BLj0z94g_DB
BLlIhfFhr9U
BLk3lhJA4Qy

HUSK Å FØLGE MINE #TEAMCORNELIS DELTAGERE PÅ INSTAGRAM!

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #Instagram #helg #blogg #blogginnlegg #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

7 kommentarer
    1. Hei.
      Du henviser til uttalelse fra direktøren for FHI. Vil gjerne lese mer om dette. Har du det?
      På forhånd takk!
      Mvh Julie

    2. Skal gjøre Norge til sunneste land. Så velger du ut folk som allerede trener og er aktive . Folk som har allerede en bra fysikk.
      Jeg blir kvalm av deg,din selvopptatte fa**.
      Hadde du hatt et ekte ønske om å faktisk gjøre Norge “sunnere” , så ville du valgt noen som faktisk sliter. Trenger ikke være en sykelig overvektig person .
      Dette her er bare enda et cornelis vil ha oppmerksomhet team. Disse menneskene vil reklamere for deg og du vil til gjengjeld fronte de. Så dette blir ikke annet enn “hei jeg vil ha MER oppmerksomhet” !! .
      Men klart vi lever jo i nymoderne tider. Kom igjen cornelis og teamcornelis , vi redder Norge med en selfie!! . Hvordan skal vi gjøre Norge sunnere ?!? , med en selfie! . Om ikke dette funker, vil ingenting funke.

    3. Ok, så jeg tror du misforstår litt Håkon… Jeg har altså valgt ut en gruppe “ambassadører” som skal være med på å fremme mine ideer og budskap. Disse er valgt på bakgrunn av at hver og en av dem når en ut til en større gruppe (i forskjellige aldre, yrkesgrupper, miljø, osv), og vil dermed skrive om tips og råd som jeg legger ut til folket – uansett om man er undervektige, overvektig, høy, tynn, fit eller feit. Jeg har altså ikke valgt ut disse fordi de trenger hjelp, men fordi de kommer til å motivere sine følgere igjen, slik at jeg kan få dem til sammen å nå ut til veldig mange. Og ja, det vil bli mye mer enn en “selfie”, men dette var altså en introduksjon av de som er med på prosjektet.
      Hilsen han faenskapen i Hollywood 😉

    4. Jeg forstår dette er ambassadører. Men fremgangsmåten din er feil.
      Mange usunne mennesker lar seg ikke motivere eller inspirere av at andre sine trenings selfier. Eller annen “relevant” info.
      Dette prosjektet ville ikke gjøre annet enn å gi deg og de mer oppmerksomhet. Og mer “sosial status” .
      Greit, kan være du har gode intensjoner . Men får det ikke til .
      Men gjør du ditt cornelis. Vi er flere som ønsker å hjelpe andre. Bare andre trenger ikke så mye oppmerksomhet og status for det.
      #vieralleforskjellige 🙂

    5. Hei
      Er litt enig over her at det du driver med kommer ut litt feil. Når du skriver effektiv trening som man kan gjøre i hverdagen, en av dine ambasadører går og går og går, dvs godt over 20 km pr dag på tur, dette er ikke en effektiv måte å trene på. Du har valgt en annen som er bare ute etter pr og det å få gratis ting ved det å være ambasadør. en som nesten sender ut standardmailer til flere for å bli ambasadør. Jeg syns heller du kunne valgt noen som faktisk trenger motivasjon og hjelp, laget et team og vise at du faktisk endrer noen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg