5 ting du ikke burde gjøre


5 ting jeg gjør som du kanskje ikke burde kopiere

Ok, så alle rådene jeg skriver om og viser deg her på bloggen er ting jeg mener både er sunne, smarte, og riktige å følge. Likevel er det enkelte “ekstreme” ting jeg selv gjør (som fungerer for meg) som kanskje ikke fungerer, eller vil være like bra for deg å kopiere. Her er fem av dem:

Les også mer på: Corneliselander.com

1. Spiser 1200-1400 kalorier til frokost
Ja, hver morgen starter jeg dagen med en stor frokost på mitt favorittsted Le Pain Quotidien. Dette er en belgisk restaurantkjede som serverer økologisk og sunn mat og ikke minst brød, og hvor jeg gjerne starter dagen med en kurv full av brød, to egg, og gjerne litt annet godt pålegg. For meg er frokost dagens viktigste måltid, og hadde det ikke vært for dette stedet hadde jeg nok ikke kunnet leve i USA. Om du likevel bør kopiere meg på dette er likevel en annen ting 🙂

2. Drikker 6 shots med espresso hver morgen

3. Spiser ca. halv kilo kjøtt eller fisk, og 5-600 gram pasta [til middag]
Ja, dette er ganske mye mat,  og ikke noe jeg anbefaler den jevne nordmann å kopiere…

4. Sover kun 5 timer hver natt
Ok, så vi alle vet at nok søvn er viktig for helsa og å bygge muskler. Likevel har jeg personlig, på bakgrunn av en hektisk hverdag og mye å gjøre her i LA (i kombinasjon med å ofte skulle være tilgjengelig for ting og action som skjer i Norge) lagt meg til en vane å bare sove rundt fem timer hver natt…

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

5. Spiser mye sjokolade…
Nå er du kanskje litt overrasket over å høre dette komme fra meg, men sannheten er at jeg spiser (litt/mye [avhengig av hvem du spør]) sjokolade hver dag. Klart dette ikke vil være bra eller kunne fungere for alle, men siden jeg ellers bare spiser proteinrik, sunn næring ellers hverdagen igjennom er dette ikke et problem for meg. Litt mørk sjokolade med feks en del nøtter i behøver verken å være usunt, eller noe som nødvendigvis vil gjøre at du legger på deg, men det skal understrekes at dette altså ikke er noe jeg anbefaler dere alle å kopiere… 🙂

Har du noen vaner som kanskje ikke er av de beste, men som likevel fungerer for deg?

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iform #Side3 #blogg #gym #trene #hverdag #innlegg #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

11 kommentarer
    1. Trodde du var interessert i å ta vare på kroppen din, jeg.. blir ikke max gains med så lite søvn vettu

    2. Alt er OK så lenge du forbrenner kaloriene, eneste jeg reagerte på var bildet du hadde illustrert innlegget med…
      Har de to i bakgrunnen gitt tillatelse til publisering?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg