Slik får du BEST effekt av treningen


Du har satt deg som mål å komme i gang [igjen], men hvordan får du best effekt av all tiden du legger ned på treningssenteret? Vel, det er hva jeg gir deg oppskriften på i dagens episode fra Hollywood:

Les også mer på: Corneliselander.com

La meg også gjerne vite i kommentarfeltet under om du skule lure på noe rundt kosthold eller trening, og la oss gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen!

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iform #Side3 #blogg #hverdag #bilder #insta #gym #treningsprogram #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

2 kommentarer
    1. Hei, jeg er overvektig, veier 70 kg og det er egentlig litt morsomt. Jeg er 17 år og har løpt 10 løp på 5 km og 10 km. Jeg trener 5 ganger i uka og spiller fotball i friminuttet. Kostholdet mitt er bra og jeg prøver å kutte ut en del karbohyderater. Fordi jeg vil ned i vekt. Hva er et godt tips for å sette i gang fettforbrenningen? Jeg drikker masse vann!

    2. Hei Cornelis! Moro med videoblogg, og her var det som alltid, mange gode råd 🙂 Allikevel ønsker jeg bare å skyte inn en liten ting, som jeg egentlig regner med at du er enig i.
      I begynnelsen av videoen sa du at dette var de beste tipsene for å få best effekt av ditt mål på en effektiv måte. Jeg stusset derimot litt over det du sa om at det skal skje på kortest mulig tid. De fleste ønsker jo å oppnå resultater så fort som mulig med trening. Men, som vi alle vet, kommer ikke dette over hverken natten eller uken. Er ikke da et av de viktigste tipsene du kan å finne en trening- og kostholdsbalanse som fungerer over tid? Se for eksempel for deg dette; En person ønsker å gå ned i vekt fort. Personen har en hektisk timeplan med mye å gjøre i ukedagene sine. Èn mulighet her er å stå opp 05:00 for å kjøre cardio/hiit tre ganger i uka, før skole/jobb/andre gjøremål. Senere på ettermiddagen kan man like godt kjøre på med en styrkeøkt også. Dette vil jo bryte ned kroppen, og vekten kan nok reduseres relativt fort. MEN, det er langt i fra sunt. Det fungerer ikke i lengden, og den typiske jojo-treningen vil bli et resultat..
      Dette KAN være en måte å gå ned i vekt fort på, men helseeffektene og resultatene blir svært kortvarige. Altså, er en balanse hvor man ikke piner seg og bryter seg ned i vekt, men hvor man setter pris på treningen, og finner gleden mellom trening og hvile, det viktigste og beste rådet man kan gi for å få best effekt av trening! Slik tror jeg vi kan gjøre Norge til en sunn treningsnasjon! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg