Bør man droppe å trene om sommeren?


Hei folkens, og god sommer til dere alle sammen! Veldig ofte hører jeg at sommeren kun er tid for “god mat og drikke”, og at man ikke skal trene eller nødvendigvis prøve å leve sunt så fort det blir litt varmere i været… Personlig er jeg veldig imot dette, og mener nemlig at dette nettopp er en ypperlig tid [og mulighet] for å sette i gang med trening og en eventuelt sunnere livsstil. Men hva med deg? Er du en som liker å legge bort joggeskoene for sesongen, eller fortsetter du å smette på deg treningsklærne og kommer deg på trening selv om sola titter fram?

Les mer på: Corneliselander.com

Selv har jeg akkurat startet årets Europa reise, noe som også vil bli dokumentert gjennom en ny tv-serie her på Nettavisen og bloggen (se forøvrig klipp fra fjorårets tur her), og som du vil se der er det ikke alltid like lett å få på plass gode treningsøkter når du er ute og reiser i Syd-Europa… Men å trene gjør jeg likevel, og jeg håper du fortsetter å klikke deg innom her på bloggen i hele sommeren, enten du skulle like å trene eller ei. For jeg kan love deg at det blir mye annet spennende og gøy fra årets tur som også de av dere som eventuelt ikke skulle like å trene også vil få med dere 🙂

SÅ HVA ER SOMMEREN FOR DEG?
A. trening!!!
eller
B. Slappe av med en halvliter i hånda… 😉

La meg høre i kommentarfeltet under!

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #trene #sk2016 #sommer #treningsbloggen #trener #CornelisElander

 

8 kommentarer
    1. A, absolutt må en trene og nyte deilig sunn mat som gjerne er kortreist og selvfanget💪🏻🌞😊👍🏻

    2. Hei 😆
      Sommeren for meg er å være mye i aktivitet. Liker å være mye ute. Prøver å balansere treningen med styrketrening og lange turer i fjellet. Jeg syns det å trene jevnt hele året er digg #helårskroppen 👍
      Ønsker deg en strålende sommerferie 🌞💪
      Hilsen Bente

    3. Helt klart A! Trening hører til hele året, også blir det alltid ekstra mye treninger om sommeren. Herlig vær og lyset gir jo ekstremt mye energi! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg