Cornelis spiser burger, og liker det?!?


Cornelis spiser burger, og liker det? Mer ser du i dagens episode av SOMMERKROPPEN

Les mer på: Corneliselander.com

I denne episoden av SOMMERKROPPEN tar jeg opp emnet “fast-food”, og hvor mye det eventuelt ødelegger for treningen. Kan du for eksempel spise en burger rett etter trening, og likevel komme i form? Svaret ser du i min nye serie på YouTube:

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #trene #sk2016 #YouTube #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar
    1. shiit, din første burger på 14/15 år, mektig imponert,har kuttet selv ned på alkohol og fastfood, etter jeg startet å trene, ikke bare for treningen sin skyld men for helsen og helheten i det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg