– Slik blir du en hverdagshelt!


Vi nordmenn blir stadig tykkere og tykkere, mens stjernene stadig kommer i bedre og bedre form. Hva gjør vi feil?

Les også mer på: Corneliselander.com

Vel, først og fremst er det slik at kjendiser og stjerner har en helt annen livsstil og muligheter enn Ola & Kari Nordmann. Mens du må løpe til t-banen og hente barna i barnehagen blir stjerner som Dwayne Johnson kjørt treningssenteret og deretter til dekket bord. Så hvordan kan du komme i bedre form, og kanskje oppnå litt av de samme “uoppnåelige resultatene”? Vel, først og fremst handler det om tankesettet.

Jeg har selv snakket om viktigheten av mental trening i et klipp på YouTube kanalen min tidligere, og som beskrevet der er det altså essensielt at man konsentrerer seg om de riktige tingene, og ikke bare fokuserer på alle hindringene. Det er klart ikke alle kan bli “The Rock”, men også du kan komme i ok form om du bare gir det en mulighet. Og særlig om du bare benytter deg av alle de riktige triksene: et riktig treningsprogram [satt opp for dine mål, ønsker, og ikke minst behov!], at du får i deg nok riktig fett, og protein, og at du ellers har en sunn livsstil. Særlig sistnevnte er viktig, og vil bestå av ting som å prøve å stresse ned [ja, stress er faktisk en av de største grunnene for dårlig form!], kutte ut alkohol, og ellers prøve å leve så sunt og bra som mulig.

Så må du være millioner og ha hele dagen til rådighet for å komme iform? Så klart ikke! Er det mulig selv for deg med unger, jobb, og en ellers hektisk familiehverdag å komme i mål? Så klart, men det vil selvsagt kreve en liten innsats. Nei, du kan kanskje ikke bli filmhelt, men du kan helt klart bli hverdagshelt! Og det er [i mine øyne] faktisk enda mer imponerende!

God helg!

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #sk2016 #hverdag #meninger #helg #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

4 kommentarer
    1. Hjelpes min
      Så fint at du føler deg som en hverdagshelt,
      personlig syner jeg det skal litt mer enn muskler til for og oppnå heltestatus.
      Helter er noe helt annet og de er det ikke menge igjen av.
      Hvorfor du drar inn Dwayne Johnson fatter jeg ikke,
      det kan da umulig være særlig sunt å ha han som noe slags forbilde.
      Pumpet opp så han ser ut som han kommer rett fra en Marvel film.
      Takke meg til en sliten arbeids kropp med dårlig rygg og kulemage….

    2. Haha, wow. Så du leste virkelig ikke mer enn overskriften og så de to bildene du altså Jables?… Kan være smart å faktisk LESE innlegget før man begynner å kritisere… 😂😂

    3. Enig! Trener 3 ganger i uken nå (får faktisk mye bedre resultat av dette enn da jeg trente 5), og har med meg en skrivebok på trening for å føre opp eksakt hvor mange reps, sett og kilo jeg trener med på alle øvelsene. Mye lettere å øke, og når man øker kilo på trening øker styrken!

    4. Mange ser allerede ut som the Rock.De har fulgt oppskriften.Hard trening,mye protein,og litt decadurabolin nå og da for å få “the glow”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg