3 ting jeg gjør hver dag

Her er tre ting jeg gjør hver dag

Les mer på: Corneliselander.com

1. Trener/bruker kroppen
Ok, så jeg trener ikke rene treningsøkter hver dag, MEN jeg bruker og beveger meg likevel litt hver dag enten dette er i form av gåturer med hunden, rene styrkeøkter, eller feks en kjapp trappetrening når jeg er ute og reiser [og samtidig vil oppleve litt sightseeing…].

2. Drikker; kaffe, vann, og proteinshakes
Mitt syn på viktigheten av blant annet protein etter trening kan du også lese mer om her, mens kaffe forøvrig er noe jeg heller ikke klarer meg uten… 

3. Oppdaterer dere i sosiale medier og her på bloggen fra treningsstudioet og hverdagen i Hollywood 🙂

Har du noen spørsmål om trening eller kosthold, eller noe du lurer på fra min hverdag i Los Angeles? Send meg da gjerne en direkte email, eller legg igjen en kommentar her. Takk for at du klikker innom treningsbloggen, og husk å klikke innom i morgen tidlig igjen for en sak du VIRKELIG ikke vil gå glipp av!

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #sk2016 #hverdag #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

7 kommentarer
    1. Heisann, jeg trener bodypump og lurer på om du mener dette er så effektivt som instruktørene sier?

    2. Hei! Trener mye cardio rettet for tiden, og bruker selvfølgelig cornelius-planke flittig!
      Men selv om jeg trener nesten 2 ganger hver dag, spiser relativt sundt, men føler resultatene uteblir! Da det er en stram mage jeg ønsker oppnå! Det tærer litt på motivasjonen, og lurer derfor på om du har noen tips, da løping, sykkling og svømming ikke gir ønskede resultater….
      Ps. Kjempefin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg