Til deg med hengemage og magefett


Er jeg ute etter å “ta deg”? SÅ klart IKKE!

Les også mer på: Corneliselander.com

Alle har vi fra tid til annen litt ekstra fett på magen, og hver gang jeg legger ut et nytt innlegg med “slik får du sixpack”, eller “få trent mage til sommeren” så er dette IKKE for å gjøre deg ubekvem eller gi deg dårlig samvittighet. Det er kort og godt jobben min, og samtidig som enkelt [kanskje mange] hater at jeg bringer det opp – er det like mange der ute som nettopp ønsker seg hjelp og en push i riktig retning. “Riktig retning” etteraper du sikkert nå, og tenker tanker som at jeg fremmer “kroppspress” eller et galt fokus. Men nei. Jeg snakker altså om å hjelpe folk i riktig retning, men ikke at alle skal/bør bli noen fitnessfreak av den grunn..

For det er ikke slik at alle ønsker, eller kanskje har som mål, å være noen “stilk” av en modell. Og ikke alle etterstreber kanskje heller å oppnå en “sixpack”. Å prøve aktivt å kvitte seg med det farlige magefettet bør likevel være målet til de fleste av oss, og selv om det å være i superform-duper, bikini/badebukse form kanskje ikke er alles “cup of tea”, BØR likevel det å ha en sunn og sterk kropp være det!

Les også: – Jo mer du trener, jo mer godt kan du også unne deg!

Så igjen; jeg er ikke ute etter å ta noen, og ikke alle må ha som mål å være superfit. At du likevel styrer unna den mest usunne maten, og prøver å leve så sunt som mulig er faktisk ikke bare viktig for deg og dine, men også et slags framtidsansvar!

Trener du hjelp? Ta gjerne kontakt for hjelp med trening eller kosthold

Sammen om et sunnere Norge!

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #meninger #hverdag #trene #helg #Norge #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

6 kommentarer
    1. Håpet på en quick-fix i denne artikkelen!
      Jeg er heldigvis ikke alvorlig plaget av hengemage, men er kanskje 5 kilo fra synlige magemuskler. Likevel har jeg dårlig samvittighet i kveld, etter en pizza og boks cola…

    2. Jeg er en av de med mye magefett og hengemage, veier 125 kilo på mine 180cm.. Vet at det er definitivt mest kosthold det kommer av…

    3. Jeg også håpet på en quick-fix. Har fått mage etter stillesitting ifm ulykke (rullestol/krykker). Har aldri hatt “mage” før, så vet ikke helt hvordan jeg skal gripe det an. Å spise sunnere og mindre har foreløpig ikke hjulpet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg