Hva bruker du?



Les også mer på: Corneliselander.com

Hvilket sosialt medium liker/foretrekker/bruker DU mest? Hollywood bloggen skal nå gjennomgå en oppussing, og det blir blant annet mye mer video og levende bilder her på siden i tiden framover (følg meg blant annet på YouTube!), og i den anledning vil jeg gjerne vite hva du bruker mest av de forskjellige sosiale mediene som finnes der ute? Hva synes du er gøy å følge, og hva leser/ser/bruker du tiden din mest på? Snapchat? Facebook? Twitter? Insta? La meg vite hva du liker og bruker mest, og hjelp meg slik med å gjøre det enda enklere for meg å nå ut til deg som følger, og lettere kunne hjelpe med de spørsmål og ønsker du måtte ha med egen kropp og helse.

Sammen om et sunnere Norge!

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #snapchat #instagram #hverdag #trene #helg #Norge #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg