Vi elsker plastic fantastic


Men ikke ekte muskler…

Les også mer på: Corneliselander.com

Hei dere,
I dag føler jeg for å skrive om noe som både irriterer og forundrer meg veldig; at vi i norsk media stadig oftere ser bilder og info om folk som har undergått den ene “fikse-på-operasjonen” etter den andre, mens man samtidig kritiserer enhver som ønsker å bygge en sunn og sterk kropp… Å legge seg under kniven er liksom greit, enten det er for å forstørre puppene eller rumpa, mens man samtidig kritiserer enhver som måtte ønske å bygge en “fitness kropp”. Er du i tillegg så “gal” at du måtte mene at en proteinshake er ok er du virkelig fritt vilt, og blir gjerne beskyldt for å fremme “kroppspress” – samtidig som man helt ukritisk legger ut plastic fantastic bilder…

Som jeg skrev for noen dager siden reagerte jeg veldig på denne overskriften; “Isabels rumpe er ferdig”. Her har altså personen lagt seg under kniven for å fikse på rumpa og utseendet [noe som selvsagt er helt og holdent hennes avgjørelse og rett], men jeg biter meg imidlertid merke i at de fleste i kommentarfeltet [og at media generelt] mener dette er ok, mens undertegnede feks gjerne får tyn om jeg legger ut et innlegg om hvordan du feks kan trene deg til “sprettrumpe”… Da kommer glosene og kritikken haglende, og er du litt over gjennomsnittet opptatt av trening og et riktig kosthold ja da er du regelrett fritt vilt…

Hvorfor er det slik? Hvorfor elsker vi plastic fantastic, men ikke de som bygger det på en naturlig måte??

Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #meninger #trene #helg #trene #Norge #iform #treningsbloggen #trener #CornelisElander

4 kommentarer
    1. vi er vell for frempå da og liker å “vise oss frem” så mye at “haters gonna hate”. Ikke alle har viljestyrke og styrke til å trene så mye som man ønsker eller tror man må for å få sprettrompa som du selv skriver om over her 🙂
      Men utrolig irriterende ja at folk skal mene så mye om proteinshake og om man trener for mye osv…

    2. Å ta kirurger og sykepleier fra folk som trenger det over til folk som er utseendefiksert er utrulig uheldig

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg