Sunn frokost med Cornelis i LA

Ofte får jeg spørsmål om hvordan jeg liker å spise, og her er litt av svaret. Bli med på økologisk frokost i Brentwood:

Les mer på: Corneliselander.com

Økologisk frokost med Cornelis
Selv liker jeg å starte dagen med litt egg, [masse] brød, og kaffe, for så å spise mer protein til middag og til kvelds. I tillegg inntar jeg gjerne flere proteinbarer og/eller proteinshakes hverdagen igjennom, men når det imidlertid kommer til frokosten min liker jeg altså karbs. Og over kan du se et klipp av hvordan jeg liker å starte dagen min hver i LA.

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

Hva liker du å spise til frokost?

Cornelis

Sammen om et sunnere Norge!
PF Hollywood-51-s
WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #hverdag #bilder #morgen #frokost #mat #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar
    1. I am extremely inspired with your writing skills as smartly as with the
      structure to your weblog. Is that this a paid theme or
      did you customize it your self? Either way stay up the excellent high quality writing,
      it is uncommon to peer a great weblog like this one these days..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg