Fit in 30 days


Les mer på: Corneliselander.com

“Det er så mye fokus på kosthold og trening”, og “alle trener jo så mye om dagen” er argumenter jeg gjerne hører, men er dette virkelig slik? Er det sant at vi “alle trener” og spiser så sunt som vi kanskje liker å tro? Ser man på overvekts- og fedmetallene i Norge så er nok det enkle svaret nei, og tall fra blant annet Helsedirektoratet viser også at vi generelt ikke beveger oss nok.

30 dager til superform
Dagens innlegg skal imidlertid ikke bare bestå av “pekefinger” innhold og moralistisk prat, men også en stor gave til deg. Jeg starter nemlig på fredag 1.april et stort, nytt 30 dager til superform program – der jeg ukentlig vil legge ut nye program og oppsett for dere lesere her på bloggen!


@randiae har hatt sinnsyk effekt av mine metoder!

Her er alt du trenger å gjøre:

1. Lik min Facebook side

2. Dele dette innlegget på Facebook

Når du har gjort dette sender du meg enten en DM på facebook eller en email og du får tilgang til programmet og treningshjelpen!

Sammen om et sunnere Norge!
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #hverdag #bilder #konkurranse #vinn #treningsbloggen #trener #CornelisElander

83 kommentarer

Siste innlegg