Slik forbrenner du fett mest effektivt

Iform med Cornelis:

Det er klart for en ny treningsserie her på bloggen der jeg nå starter med treningsvideoer hver uke, slik at det skal bli lettere for deg som følger meg å se hvordan øvelsene og oppsettene faktisk skal utføres. Og første oppsett i denne serien er altså “det ultimate fettforbrenningsprogram”:

Les mer på: Corneliselander.com

Cornelis Elanders treningsprogram del 1:

[klikk på bildet for å spille av videoen]

La meg også vite om det er noe med programmet du skulle lure på ved å kontakte meg direkte her

God mandag fra Hollywood!
Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #treningsserie #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

14 kommentarer

Siste innlegg