Dette vil gjøre at du trener mer


Hei folkens, og god morgen fra trener´n deres i Hollywood! I dag ønsker jeg å skrive om det kanskje aller viktigste nøkkelordet innenfor trening, og hva som vil få deg til å ville trene mer; MOTIVASJON!

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg ser nemlig det samme gang på gang; trenere og folk i media skriver opp og i mente om all verdens flotte øvelser og harde, tøffe treningsprogram som likevel vil komme til kort om du ikke også er GIRA på å trene! Butter lysten til å smette på seg treningsskoene, eller en ikke føler for å dra ned på treningssenteret så hjelper det nemlig lite om man så bruker verdens BESTE treningsprogram.. Er du ikke motivert og har lyst til å komme deg på trening så vil du heller ikke fortsette eller stå på videre [etter de første ukene med “tvangstrening”….]. Så nå spør du kanskje hvordan man kan bli mer motivert og inspirert til å stå på hardere og trene mer? Vel, som alltid har jeg løsningen 🙂

Les også: Et innlegg “about nothing” du likevel bør lese

Du er nødt til å se og merke resultater…
Jepp, så enkelt! Skal du bli gira og få lyst til å øke treningsmengden er du nemlig også nødt til å føle at du får noe igjen for all tiden du bruker på treningssenteret. Gjør du nemlig ikke det så vil du fort legge joggeskoene på hylla, og finne på noe annet å gjøre. Som feks å ligge på sofaen, og se på tv… Du trenger nemlig å både se og føle resultat av alt arbeidet du har lagt ned, og aller helst vil du nok ønske at du merket effekten i går… De siste månedene har jeg hjulpet en gruppe nordmenn med nettopp å øke effekten av effektiviteten av treninga, og mine #IformMedCornelis deltagere har blant annet opplevd sinnsyke resultater på svært kort tid – og ting de selv ikke trodde var mulig. For når @Steffen.no feks opplevde at han økt styrken med hele 60% i flere øvelser [!!], og det selv på så lite som åtte uker [!!], så er det klart at dette motiverer en til å trene enda mer og hardere! Og det er nettopp dette jeg har prøvd å få fram her på bloggen til dere lesere og i norsk media de siste årene. Jeg var den første treneren i Norge som mente vi burde legge bort “søndagstreningen”, og at klienter burde kunne forvente seg merkbare resultater av treningen de utfører med sine PT´er etter så lite som 6-8 uker. For som jeg alltid skriver og sier; merker du ikke merkbar effekt av treningsprogrammet ditt etter så lite som noen få uker så trener du trolig feil utifra dine ønsker og behov!

Og merker du ikke markant forbedring og kjapp effekt av måten du trener på så er også sjansen for at du legger treninga på hylla ganske så stor… For å kaste bort tiden din på trening du ikke merker at fungerer og gir deg noe er nemlig ikke motiverende, eller gir deg stå på vilje til å gi mer… For skal du elske å trene må du også bli motivert og inspirert – noe jeg håper du får gjennom blant annet å følge denne bloggen!

God onsdag fra Hollywood!
Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #mat #blogg #blogginnlegg #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar
    1. Riktig sakt cornelis 🙂 .
      Men du, jeg følger deg og leser innleggene dine her på bloggen. Du snakker om denne gruppen du skulle få i form. Bare skryt til Steffen son har virkelig stått på. Men du nevner omtrent bare han.
      Etter som jeg husker så var det opprinnelig 3 stykker . Også la du på ytterlige noen til. Men disse har vi lesere aldri sett noe til.
      Jeg skal ikke ta fra deg retten til å skryte av klientene dine. Men når du kun nevner en ofte, og resten blir “glemt” . Så er det noe muffens… Jo ho Randie har vel blitt nevnt en gang eller to.
      Jeg og flere har lurt veldig på hva som skjedde og skjer med resten av gruppen.
      Håper på svar cornelis .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg