Én øvelse som trener HELE kroppen


Ser du noen kjøre denne øvelsen på ditt treningssenter så vet du at de følger meg 🙂 Photo @abukkholm

Les mer på: Corneliselander.com

Cornelis Planke Pushups på Swissball
Cornelis Planke Pushups på Swissball øvelsen er noe mange har benyttet seg og elsket/hatet i mange år allerede, men stadig flere og flere får opp øynene for denne og hvorfor den er så effektiv. Ikke bare utfordrer den balansen, koordinasjonen, styrken, og utholdenheten din, men den vil også være en av de mest effektive måtene å oppnå en stram mage på. Dette kommer av at denne [i motsetning til feks klassiske situps og crunches] ikke bare angriper magemusklene, men også styrker ryggen i en og samme bevegelse [noe som er minst like viktig skal du oppnå en stram og flott mage!].

Slik gjør du: Hold først planken så lenge du klarer (la oss si 20-30 sekunder), utfører så noen push-ups for «avkobling» (la oss 10 stk.), og gå så tilbake til å holde planken så lenge du klarer til full utmattelse! Utfører minst to sett på denne!

Les også: Norsk kosthold er ikke nok!

Forøvrig har også selveste John Arne Riise dette å si om øvelsen;

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #blogg #blogginnlegg #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Ok,jeg skal prøve den,og sammenligne den med “the wheel of pain”.
      Jeg skal også lure med meg min ferske treningskompis.
      Hahah.
      Jeg mener,Moooahahah!😈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg