“Bedre resultater med deg på 4 uker enn med min trening på 1år”…


Hei kjære dere, og takk til alle som daglig er innom denne siden! Tenkte jeg bare skulle slenge ut noen tilbakemeldinger jeg har mottatt de siste dagene fra personer som nettopp benytter seg av mine metoder, program, og oppsett.

Lyst til å oppnå DIN drømmekropp? Ta kontakt for å bestille treningsprogram i dag!

For meg som trener er det nemlig viktig at de jeg hjelper faktisk kommer i mål med treningen og oppnår sine mål og ønsker, og ut ifra disse tilbakemeldingene ser det da i hvert fall ut som jeg gjør jobben min riktig. Så takk til alle dere som følger, liker bildene og oppdateringene jeg legger ut både her på bloggen og i sosiale medier, og la oss sammen gjøre Norge til verdens sunneste nasjon igjen!!

Les mer på: Corneliselander.com

Via email:

Fra Instagram @corneliselander

Fra andre bloggere:

“Jeg hadde tidenes økt nå i kveld, og jeg må få takke min store helt, nok en gang. Cornelis Elander, han er virkelig en man burde satse på når det kommer til det å få et treningsprogram” – Fra Randi Annette

Så hva kan jeg si? Blir jeg stolt, og happy av slike tilbakemeldinger? Så klart! Skriver jeg dette fordi jeg trenger å skryte av meg selv? Nei. Jeg synes det bare er så utrolig gøy å se hva mine følgere får til ved hjelp av noen små korrigeringer og metoder fra meg, og hvor lite som egentlig skal til om man bare kjenner til alle de små hemmelighetene som tilsammen gir utrolig stort utslag og effekt. Jeg kommer ikke til å gi meg før jeg har hjulpet tusenvis av andre nordmenn der ute, og som sagt gjort Norge til verdens sunneste nasjon igjen. Og etter kommentarene og tilbakemeldingene her å dømme er vi visst på god vei!

Følg også med her på bloggen i dag, for om litt skal jeg blant annet vise deg hvordan du på enklest mulig vis oppnår sprettrumpe, og ikke minst en matrett mange nordmenn spiser som de kanskje IKKE burde… Følg med!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #mat #blogg #blogginnlegg #hverdag #bilder #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg