Er dette lovlig i 2016??

I fjor la jeg ut denne oppdateringen på bloggen og Facebook siden, og spurte om det [i 2015] var greit å legge ut et bilde av seg selv etter en beinhard treningsøkt, og være litt fornøyd med egen innsats. Spørsmålet nå er om dette ett år senere har blitt noe mer ok, eller om janteloven fortsatt lever i beste velgående?

La meg høre hva DU mener i kommentarfeltet under! 

 – Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformmedCornelis #Side3 #meninger #blogg #blogginnlegg #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

5 kommentarer
    1. Selvfølgelig er er lov 🙂
      En skal være stolt av seg selv og da syntes jeg at en har sin rett til å vise det.

    2. Janteloven lever nok i beste velgående….
      Likevel mener jeg det er helt glimrende at folk gir seg selv skryt når de føler at de gjør en god jobb! Ofte er det slik at lovord og oppmuntring uteblir i det daglige liv, mens i sosiale medier kan man ofte finne likesinnede som er rause med tilbakemeldinger og som jobber mot lignende mål!
      Dette gir for mange en stor motivasjon! Når det videre fører til at mange forbedrer egen kropp, helse og livskvalitet, så er jo det bare helt fantastisk.
      Kort sagt:
      Klapp på egen skulder i sosiale medier er topp!
      La oss motivere hverandre til en sunnere hverdag:)

    3. Godt å høre @Cathrine @Steffen! Og ja @fun_fitness_freak du har nok helt rett, men godt å se at du gir blanke og laster opp tøffe #CornelisUtfordring bilder! Også en knallbra jobb du har gjort i det siste, og veldig gøy å følge deg!
      Cornelis

    4. Jeg syntes absolutt at det er lov til å ta bilder når du føler deg bra.
      Hvorfor skal du ikke få lov til å klappe deg selv på skulderen når du har jobbet hardt for å oppnå noe?
      Jeg har aldri møtt noen som trente intenst for å så gjemme det bort under store baggy klesplagg.
      Erfaringsmessig så har jeg bare fått positive tilbakemeldinger når jeg har lagt ut noe, og jeg gir gjerne positive tilbakemeldinger hvis det kan hjelpe andre! Skulle det dukke opp noen negative kommentarer så er det jo bare å huske at haters gonna hate uansett.
      Er du fornøyd med noe du har prestert, eller ser etter anerkjennelse hos andre med samme lidenskap så skal du jammen meg få det.
      En for alle og alle for en?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg