4 ting alle menn bør gjøre

1. Holde opp døren for damen[e]
Likestilling er viktig og bra, men det må da fortsatt være lov til å være litt gentleman, right? Hold opp døren for dama, og la henne føle seg som en kvinne! Ingenting i veien med, og vi kan da fortsatt tjene det samme, og ellers være likestilt i samfunnet for det…

Les også: Nei, barnet ditt er IKKE en manual…

2. Bære handleposene hjem fra butikken
Igjen; selv om det er viktig og bra at vi har et mer likestilt samfunn er det i mine øyne ikke noe som skriker “PINLIG” mer enn om dama bærer [mer av] handleposene hjem fra butikken… Og om du som mann ikke klarer å bære det hjem så bør du;

3. Trene styrke!
Jeg tror ikke det er mange damer som har sansen for utrente, svake menn… Med det mener jeg selvsagt ikke at du må være en “muskelbunt”, men at du i hvert fall trener opp styrken i kroppen slik at du klarer å mestre dagligdagse gjøremål som for eksempel å bære handleposene hjem fra butikken…

Les også: Treningsmetoden som gjør deg sterk og stram på 4min!

Og til slutt kanskje det aller viktigste punktet på denne listen;

4. Ha respekt for jenter/kvinner!
I lys av den senere tids mediebilde er min befaling til alle menn der ut; HA RESPEKT FOR KVINNER!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #meninger #debatt #samfunn #Side3 #blogg #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

10 kommentarer
    1. Faktisk et komplex jeg har Cornelis. Dette med handle posene. Jeg har leddgikt Som angriper hendene mine. Jeg klarer ikke åpne syltetøy glass, klemme ketsjup ut av en flaske som har stått kaldt eller bære tunge poser. Jeg ender opp med og slippe det i panikk smerter. Derfor bærer ofte kona dem. Og vite at du og sikker mange andre ser på det som pinlig er ganske hardt og svelge. Trenger med vekter 4 ganger i uka og går på ski nå som det er snø. Løfter f. Eks mark. Kan løfte endel der. Er ikke grep styrken det er noe feil med. Men iblandt smeller det til med så kraftige smerter at jeg bare slipper. Bruker derfor løfte stropper for det meste for å unngå dette. Noe forslag til hvordan jeg kan trenge for og ungå slike panikk smerter og kunne bære posene hjem fra butikk for kona.?

    2. Hei Bh! Nå var dette selvsagt ikke ment som kritikk av de som av forskjellige grunner, være seg smerter o.l., måtte ha problemer med å bære, men mer når du ser gutter/menn som lar kona/dama ta sin del. Dette ligger nok også litt i vårt samfunn generelt at vi menn nær sagt er blitt redde for fortsatt å være litt gentlemen, og som sagt sikter jeg altså ikke her til de som av forskjellige grunner måtte ha smerter i hender og håndledd, eller av andre grunner ha problemer med å løfte.
      Send meg gjerne en direkte email til: [email protected] så kan vi se hva vi kan foreslå for ditt tilfelle!
      Mvh
      Cornelis

    3. 5. Alle menn bør kunne bære dama si, det kan komme hendig i flere situasjoner det!
      Kan du ikke bære dama di så er du enten lat, giddalaus, syk, eller så liker du rett og slett store damer 😛
      ikke noe galt i det.
      Men kan du så bør du 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg