IformMedCornelis: Fra 100-160kg….


Denne mannen har fått sinnsyke resultater av å ha trent med meg!

Les mer på: Corneliselander.com

For et par måneder siden gikk jeg ut med at jeg skulle starte et bloggprosjekt her på bloggen der målet var at jeg skulle hjelpe nordmenn og Norge til bli en sunnere nasjon gjennom å motivere, inspirere, og ikke minst hjelpe noen av dere med å oppnå det som måtte være deres personlige mål og ønsker. For i media får man gjerne følelsen av at alle har samme mål og ønsker; den sedvanlige “sommerkroppen” og ned i fett og vekt. Virkeligheten er imidlertid en helt annen, og som jeg har erfart etter å ha hjulet tusenvis av nordmenn opp igjennom årene så har alle litt forskjellige ønsker og mål, og ikke minst hva de måtte se på som deres “drømmekropp”. Én ting er imidlertid sikkert, og det er at vi trenger å spre det sunne budskap og få flere nordmenn til å komme seg opp av sofaen og ut i skog og mark eller inn på nærmeste treningssenter.

Les også: Treningsmetoden som gjør deg sterk og stram på 4min!

For vi blir nemlig stadig bare tyngre og tyngre, og ellers i dårligere og dårligere form, og mitt poeng med dette prosjektet var derfor å hjelpe tre personer som alle hadde/har litt forskjellige mål og ønsker, samtidig som de forhåpentligvis også er med på å motivere DEG til å komme deg i mer fysisk aktivitet og spise sunnere! Og etter å ha fulgt og hjulpet mine tre heldige vinnere de siste ukene og månedene må jeg bare få lov til å trekke fram litt av hva de så langt har oppnådd, for personlig er jeg mektig imponert [og litt stolt] over hva de har fått til! De har alle sammen hatt sinnsyk framgagn, bygget opp ny og større/sterkere muskelmasse, og én har gått ned hele 10 centimeter rundt midjen [!] samtidig som samme person har bygget opp mer muskelmasse og blitt mye, mye sterkere!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Jeg har hatt utrolig framgang i ALT!
Steffen Andersen har nær sagt satt personlige rekorder hver eneste uke siden vi startet opp med dette prosjektet i november, eller som han selv sier i videoen under; – Jeg har hatt utrolig framgang i ALT! Jeg har kun ett ord å si; WOW! Steffen er ellers å finne på Instagram @steffen.no og en mann jeg mener du bør følge! Flott fyr som det virkelig har vært en ære å få hjelpe og fulgt den siste tiden, og enda er vi ikke ferdig 🙂 Framover kommer det nemlig mange nye utfordringer og overraskelser her på bloggen [se blant annet opp for en ny TV innspilling 😉 ], men nå gir jeg altså ordet til Steffen som her har en liten videosnutt å vise deg [spilt inn før nyttår] der han tar deg med på en vanlig uke:

video:steffen video
100-160kg.!

Ja, for det er helt sinnsykt hva denne mannen har fått til, der han feks gått opp fra 100-160kg. i øvelsen markløft på under 2 måneder! Helt sinnsykt! Og så til slutt en snapchat han sendte meg i går [og jeg regner med at du som Steffen også følger meg på #snapchat @corneliselander 😉 ]

#IformMedCornelis prosjektet går altså videre, og jeg setter blant annet denne uken igang med en tv- innspilling her ifra LA, der målet skal være å gi deg som følger meg flere gode og smarte råd å følge – slik at vi også kan få deg som leser dette i ditt livs best form! Som jeg pleier å si; let´s go!!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformMedCornelis #tren #Side3 #blogg #blogginnlegg #godmorgen #Norge #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

3 kommentarer
    1. Mange fine ord 🙂 Utrolig gøy å bli med i dette prosjektet. Har hatt en motivasjon som jeg selv ikke viste jeg hadde og den har ikke blitt noen mindre den siste tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg