Sjekk ut disse spreke nordmennene!!

Hei, og takk til deg som følger meg her på bloggen, og ellers i sosiale medier! De siste dagene har jeg blant annet på Instagram bedt om å få se DEG som følger meg og hvordan du trener, og her er noen av bidragene jeg mottok @corneliselander:

Les mer på: Corneliselander.com

De siste dagene har jeg etterspurt sporty, flotte treningsbilder på mine sosiale mediekanaler, og på blant annet instagram har jeg særlig mottok utrolig mange flotte bidrag. Gjennom min #CornelisUtfordring ønsker jeg nemlig å motivere flere nordmenn til å trene litt mer, og spise litt sunnere, da vi nordmenn dessverre bare blir feitere og feitere… Samtidig er det også mange som også trener ekstremt mye og bra, og mitt mål er da å prøve å formidle noe av den treningsgleden og inspirere flere til nettopp å bli litt “bitt av basillen”. Og med slike bidrag burde vel ikke det være noe problem? 🙂

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

God lørdag, og helg!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #iformMedCornelis #tren #Side3 #blogg #blogginnlegg #godmorgen #Norge #trene #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg