Vil du bli med hit?


Hei folkens, og god tirsdag morgen! Det er snart jul, og jeg sjekker også snart inn her… Vil du bli med?

Les mer på: Corneliselander.com

Jeg pakker straks kofferten og legger ut på en roadtrip oppover kysten av California, og i år skal jeg blant annet feire jula på et av mine favoritthotell i en av mine favorittbyer, San Francisco. Dette vil også bli noe jeg kommer til å ta med deg som leser på gjennom daglige vlogs, innlegg, og ikke minst om du følger meg på Instagram og min Snapchat konto @corneliselander. Selv om jeg daglig både skal blogge, vlogge, og race oppover vestkysten av USA blir det selvsagt fortsatt tid til trening, og jeg velger forøvrig aldri et hotell uten gym! Ellers kommer jeg fortsatt daglig til å legge ut artikler, bilder, videoer/vlogs, og mye annet gøy både her på bloggen og Facebook siden. Forøvrig blir det også noen STORE overraskelser i romjula, og jeg håper å se deg her på bloggen hele jula igjennom!

**Tips meg også gjerne om det er noe spesielt du vil at jeg skal skrive om eller dekke fra min roadtrip oppover kysten av California, i San Francisco, eller kanskje du har noe annet du vil at jeg skal skrive om fra Los Angeles nå i jula? Legg igjen en kommentar i feltet under**

Følg også med på bloggen senere i dag for råd og tips om enkle måter å holde kroppen i form på nå jula igjennom! Stay tuned!

– Cornelis


Sjekk også ut min “Cornelis Elander Pakken” fra Proteinfabrikken!

#Nettavisen #trening #kosthold #reise #jul #jula #ferie #Proteinfabrikken #trener #treningsbloggen #CornelisElander

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg