– Jo mer du trener, jo mer julegodt kan du unne deg!

Jeg er å finne på forsiden av Kvinner og Klær sammen med Lene Alexandra i dag, og her er et av mine utsagn om julen…

Les mer på: Corneliselander.com

Tren mer=kos deg mer!
– Jo mer du trener, jo mer julegodt kan du unne deg! Om du skulle trenge motivasjon til å opprettholde treningsmengden i jula (noe jeg mener er veldig viktig) kan kanskje dette være en god nok grunn for mange? Nå mener jeg selvsagt at du helst ikke bør overdrive inntaket av sukker eller usunn mat ei heller i jula, men trener du mer kan du altså også lettere unne deg litt mer…

Hvorfor ta fri?
En annen problemstilling jeg heller ikke skjønner er hvorfor så mange både skal innta all verden av søtsaker og usunn mat i jula, samtidig som man også tar seg helt treningsfri, for er ikke dette tiden av året da vi nettopp har litt ekstra tid til overs? Selv bruker jeg ikke minst romjula til å sette meg nye mål og ønsker for året som kommer, men ikke vent til etter nyttår med å starte på “nyttårsforsettene”. Tiden før nyttår er den beste tiden å starte!

Les også: Den viktigste tiden av året å trene!

Samtidig er det også viktig å understreke at en treningsøkt ikke betyr at du må ned på treningssenteret for å pumpe jern. Ta deg noen runder med burpees, eller pushups og situps mens du ser på for eksempel «Tre nøtter til Askepott» hjemme i stua, og la oss bygge den beste versjonen av deg!

Følg også med på serien “Iform med Cornelis” som går her på bloggen, og blant annet utviklingen til de heldige vinnerne som jeg nå skal hjelpe med å komme i deres livs beste form!

Cornelis 

WWW.CORNELISELANDER.COM

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

#Nettavisen #trening #media #Norge #bilder #Side3 #trene #jula #jul #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg