Mine metoder skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon

#IformMedCornelis

Tobias Biribakken er i gang med mine metoder og nytt program

Les mer på: Corneliselander.com

Nylig valgte jeg ut seks deltagere som nå skal være med i mitt nye, store bloggprosjekt der jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon. I første omgang har jeg altså valgt ut noen “heldige” vinnere som over de neste ukene og månedene kommer til å få servert utfordringer, oppgaver, konkurranser, og mye annet gøy her på bloggen, men i tillegg kan også du som leser være med å ta del i dette nye prosjektet ved å stemme fram deltagerne, gi dem din støtte, og selvsagt få med deg alt det spennende som kommer til å skje her på bloggen i tiden framover med videosaker fra Hollywood, intervjuer og møter med spennende kjendiser, utfordringer (der også du kan vinne!), intervjuer, tips&råd, og masse, masse annet gøy og spennende! Så følg med!!

I dag vil jeg imidlertid få lov til å presentere deltager nr.3; Tobias Biribakken som nå allerede er godt i gang med mine metoder:

Tobias jobber i dag på Elixia Bjørvika i Oslo, og trener allerede 5-6 dager i uken. Hans forrige treningsprogram hadde en slik fordeling;

– Mandag: Bryst, skuldre og triceps
– Tirsdag: Rygg, biceps og litt bein
– Onsdag: Bein, mage
– Torsdag: Boksing, biceps og triceps
– Fredag: Bryst og skuldre
– Lørdag: Fri
– Søndag: Rygg og mage

mens hans nye treningsprogram med mine metoder vil ha en slik fordeling;

– Mandag: Bryst og biceps
– Tirsdag: Bein og skuldre
– Onsdag: Fri
– Torsdag: Rygg og triceps
– Fredag: Kardio- og magedag
– Lørdag: Skuldre, armer, og legger
– Søndag: Fri

Du kan også følge ham på Instagram @tobiasbiribakken der han nå daglig kommer til å legge ut spreke #IformMedCornelis bilder og videoer!
—————-

Husk altså å sjekke innom bloggen daglig for nye intervjuer og saker, og la oss sammen gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #iform #Side3 #Norge #CornelisTrenerNorge #IformMedCornelis #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg