#IformMedCornelis: Møt Steffen Andersen!

Verdens sunneste nasjon – blir du med?
Hei sann folkens, og da er vi i gang med mitt nye store bloggprosjekt der jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon! Nå i første omgang har jeg valgt ut seks “heldige” 😉 vinnere, som over de neste ukene og måneden kommer til å få servert utfordringer, oppgaver, konkurranser, og mye annet gøy her på bloggen, og du som leser kan også være med å ta del i dette nye prosjektet ved å stemme fram deltagere, gi dem din støtte, og selvsagt få med deg alt det spennende som kommer til å skje her på bloggen i tiden framover (jeg kan røpte at det blir videosaker fra Hollywood, intervjuer og møter med spennende kjendiser, utfordringer (der også du kan vinne!), intervjuer, tips&råd, og masse, masse annet gøy og spennende! Så følg med!!

I dag vil jeg imidlertid få lov til å presentere min første deltager; Steffen Andersen

– Jeg heter som sagt Steffen Danielsen Andersen, og er 30 år. Jeg bor i Farsund med min kone, barn, og vi venter vårt andre barn i februar. Jeg jobber som Prosesstekniker i Nordsjøen. Jeg er utrolig glad i å trene, men føler at jeg har grodd litt fast i programmet jeg følger idag.

Her er hvordan treningen hans ser ut i dag:

Dag 1: – bryst og biceps
Dag 2: – bein og skuldre
Dag 3: – rygg og triceps

Og mage blir tatt innimellom disse. Så kjører jeg blant annet sykkel, romaskinøkter og fjellturer for kondisjonen.

Du kan også følge ham på Instagram @steffen.no der han daglig kommer til å legge ut spreke #IformMedCornelis bilder!

Husk altså å sjekke innom bloggen daglig for nye intervjuer og saker, og bli med på å gjøre Norge til verdens sunneste nasjon!!

Cornelis

#Nettavisen #trening #trene #iform #Side3 #Norge #CornelisTrenerNorge #IformMedCornelis #treningsbloggen #trener #CornelisElander

4 kommentarer
    1. Når han trener så mye som han allerede gjør, så er det vel mye å hente på å forbedre kostholdet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg