Jeg skal gjøre Norge til verdens sunneste nasjon! Blir du med?

For noen uker siden skrev jeg at jeg søkte etter tre deltagere til et hemmelig bloggprosjekt, og i dag skal jeg her presentere de tre som gikk av med seieren. I tillegg søker jeg fortsatt etter ytterlige tre til som også skal få gleden av være med på dette prosjektet framover, og hvis du vil være med bør du da sende meg en email nå!

bestill_treningsprogram

Her om dagen ba jeg også de tre første personene som skal være med på prosjektet om å sende meg en liten videosnutt av dem selv, slik at dere lesere kan bli bedre kjent med dem og lettere kunne heie dem fram og i mål. Poenget med dette prosjektet er nemlig at jeg skal hjelpe dem, og at de og dere alle skal heie fram og støtte hverandre – altså mye av de samme verdiene og prinsippet som har ligget til grunn for min #CornelisUtfordring i sosiale medier det siste året [bare at jeg her tar det litt lenger]. I tillegg til ukentlig videooppdateringer, og daglige bilder i sosiale medier, kommer jeg også til å trekke media inn i dette, gjøre intervjuer av de jeg nå skal hjelpe, og komme med tips og råd til dere alle. Jeg håper forøvrig at dere alle også får med dere mine daglie vlogs herifra California, der jeg kommer til å legge ut litt daglige tips og råd som det kan være nyttig og kjekt å ta med seg på veien. I tillegg går vi nå en vinter og jul i møte [der mange har en tendens til å “glemme” å passe på hva man spiser, og komme seg på trening] – så min jobb blir igjen også å motivere så mange som mulig av dere til også å stå på hardt og bra i tiden som nå kommer.

Her er de tre første som har gått av med seieren [men husk at du også har muligheten til å være med ved å sende meg en direkte email nå!]:

Randi Annette

video:randi annette

Her er en kort presentasjon av Randi Annette [som også driver bloggen http://randiannette.blogg.no/], og som du kan følge på Instagram @randiae der hun i tiden framover vil legge ut mange #IformMedCornelis bilder!

Steffen Danielsen

video:steffen

Her er en kort presentasjon av Steffen Danielsen som du også kan følge på Instagram @Steffen.no – hvor han i tiden framover kommer til å legge ut mange #IformMedCornelis bilder [som du også bør like og gi noen tomler opp for!]

Tobias

video:tobias for iformmedcornelis prosjektet

Her er en kort presentasjon av Tobias Biribakken som du også kan følge på Instagram @Tobiasbiribakken – hvor han i tiden framover kommer til å legge ut mange #IformMedCornelis bilder [som du også bør like og gi noen tomler opp for!]

Les mer på: Corneliselander.com

Så husk også å følge disse tre flotte nordmennene her på bloggen – der jeg kan røpe at du har syyyyyyykt mange spennende ting i møte den neste tiden… Det blir konkurranser, intervjuer, mediasaker, prosjekter, og mange store og små overraskelser – så følg med!!

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

#Nettavisen #IformMedCornelis #trene #Norge #trener #trening #Side3 nordmenn #prosjekt #følgmed #treningsbloggen #CornelisElander

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg