I Beverly Hills får du mat og godteri ut av veggen…

Her i Beverly Hills finner du mye rart, og noe av det [i mine øyne] rareste er kanskje disse ATM maskinene…


Følger meg også på Snapchat og Instagram @corneliselander for mer!

Yes, midt i kjendis- og rikmannsnabolaget, Beverly Hills, finner du nemlig opptil flere “ATM” maskiner, der du kan hente forskjellig snacks og godt ut av… Bare på den ene boulevarden, [lille] Santa Monica Blvd i Beverly Hills finner du nemlig en ATM for juice og detox, og også en for cupcakes… Så når du har spist nok snop og “godt” kan du altså detox´e litt og komme deg igjen, eller vice-versa…

video:atm video:juice atm
For flere videoer og “stories” – følg meg på Snapchat @corneliselander

Som du fleste av dere sikkert vet, og/eller skjønner så er ikke cupcakes noe for meg, og selv om “Sprinkles” [cupcake butikken i Beverly Hills) er “verdenskjent så har jeg selv aldri godt inn døren, eller bestilt via ATM´en… Jeg har imidlertid fått kakene fra dette stedet servert [uten at jeg var nevneverdig imponert], og cup- cakes er [i mine øyne] noe av det mest ubrukelig og bortkastede menneskeheten noen gang har kommet opp med! Har du lyst på en kakebit? Spis en ordentlig kake [en gang i blant], men styr ellers unna!

Hva mener du? Noe for oss å få i Norge, eller er det bedre å sette seg ned for et ordentlig kakestykke? La meg høre i kommentarfeltet under!

– Cornelis


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #iform #bilder #blogg #fredag #bilder #helg #weekend #blogg #Side3 #treningsbloggen #trener #CornelisElander

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg