Hvorfor du IKKE bør gjøre dette:


I dag mottok jeg et spørsmål her på bloggen om hvorfor man bør “ha overhåndsgrep på stående roing” – noe jeg her prøvde å forklare:

Som du ser av mitt svar mener jeg altså at det ikke er store forskjellen, enten du kjører med over- eller underhåndsgrep, og det vil også spille en stor rolle hva du nettopp ønsker å styrke/forbedre. Imidlertid vil jeg altså på et generelt grunnlag anbefale deg å kjøre med et overhåndsgrep på denne øvelsen, nettopp for å få hovedfokuset på selve ryggtreningen – så kan vi heller bygge store, sterke armer på denne måten.

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #Side3 #trene #Norge #iform #blogg #fitness #treningsbloggen #trener #CornelisElander

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg