Cornelis søker deltagere til bloggprosjekt:


Kjære følgere! Jeg søker i disse dager etter tre personer som vil være med på en forvandling i et nytt helseprosjekt her på bloggen og i andre medier. Har du lyst til å lære mer om trening, kosthold, og få personlig oppfølging av undertegnede? Send meg da en email med litt info om deg selv – så kanskje nettopp du får muligheten!

Mer informasjon vil bli gitt til de tre jeg velger ut… Tar DU sjansen?

– Cornelis

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

#Nettavisen #‎trening‬ ‪#‎iform‬ ‪#‎media‬ ‪#‎Norge‬ ‪#‎trene‬ ‪#‎kosthold‬ ‪#‎hemmeligprosjekt‬ #trener #treningsbloggen #CornelisElander

5 kommentarer
    1. Kunne du skrevet litt mer om hva helseprosjektet kommer til å gå ut på? Litt mer utdypende? Har lyst å prøve meg, men vet ikke om jeg tørr og vil derfor vite litt mer:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg