F*** Janteloven!

Etter at jeg i går la ut innlegget “Janteloven – det verste for folkehelsa!” har det kommet inn utrolig mange flotte bidrag fra følgere på Instagram, og her er bare noen av de mange bildene og profilene som har tikket inn @corneliselander med #F***Janteloven!

Har du et bidrag du vil vise fram? Tagg meg da @corneliselander – så legger jeg det ut her!

www.corneliselander.com


WWW.CORNELISELANDER.COM

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

#Nettavisen #trening #trene #janteloven #iform #byggemuskler #Side3 #treningsbloggen #trener #CornelisElander

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg