10 ting du ikke visste om meg

Her om dagen skrev jeg på facebook siden at jeg skulle holde en aldri så liten spørsmålsrunde her på bloggen, og siden har det drysset inn med spørsmål og ting dere lesere lurte på. Her er noen av dem, og særlig er det et spørsmål mange lurte på som jeg her har satt som nr.10 på listen [men les også de 9 andre først da 😉 ]:
 
1 Q: Hvem har du som forbilde?
A: Av internasjonale kjendiser blir det vel [for hva han har fått til] Arnold Schwarzenegger og CNN programleder Anderson Cooper [selv om jeg her selvsagt bør si min klient Richard Quest 😉 Av norske finnes det bare én; Jan Thomas!

Med min klient, CNNs Richard Quest, på vei til trening i LA

2. Q: Hvor mye tar du i benkpress?
A. Hehe, et veldig vanlig spørsmål jeg ofte får, og svaret er at jeg rett og slett ikke helt vet. Dette fordi jeg, siden jeg sluttet å trene med min bestevenn, Jens, ikke lenger løfter maks i benkpress, men går for kontrollert og “lett”. Med tanke på at jeg normalt sett pleier å løfte serier på 120-130kg., vil jeg regne med at jeg topper på rundt 150.

3. Q: Hva er din favoritt treningsmusikk?
A: Da kan du blant annet sjekke ut min offisielle spilleliste hos WiMP/Tidal: “Pump Up The Muscles – by Cornelis Elander” 😉

4. Q: Trener du hver dag?
A: Nei. Jeg trener selv “bare” rundt 30-45min fem til seks ganger i uka. Vel, det blir jo litt til sammen, men ikke stort mer enn hva faktisk mange av oss bruker på å se på tv HVER KVELD…

5. Q: Hva spiser du hver dag?
A: Nylig skrev jeg et lite innlegg om nettopp tre ting jeg spiser/drikker hver dag, og som du kan se er det lite med burger og pommes frites 😉

6. Q: Har du andre interesser enn å trene?
A: JA, og noen av disse er; “hifi” og “lyd&bilde” utstyr, bil (noe enkelte av dere kanskje allerede kjenner til…), og ikke minst det å reise!

Fra serien “På ferie med Cornelis”, med jentene mine i Monaco i sommer 🙂

7. Q: Hva bruker du i håret ditt?
A: Hehe, mange som spør meg om nettopp dette, og kanskje burde jeg lansert mine egne produkter 😉 Det er altså en miks av hårvoks, vann, og noen dråper med spray til slutt 😉

8. Q: Hva er din favorittbil?
A. Faktisk et litt vanskelig spørsmål, siden jeg det er så mange jeg faktisk liker. Om jeg imidlertid kan svare fem, ville listen sett slik ut:
1. Lotus Evora S, 2. Mercedes SLS AMG, 3. Lamborghini Aventador Spider, 4. Aston Martin Vantage, og 5. BMW i8

Med Henrik Fisker under “Fuel Run” – bilracing, en av mine andre interesser.

9. Q: Er du helt norsk?
A: Ja, jeg er født og oppvokst på Majorstuen i Oslo, eller som en i den norske musikkbransjen sa her om dagen; “en ordentlig vestkant gutt 😉 )

10. Q: Hadde du jobb stående klart da du først kom til USA? 
A: Nei, jeg startet faktisk som student, og hadde da selvsagt ikke lov til å jobbe. Dette er veldig strengt i USA, og for meg har veien [via flere former for visum og søknader] vært lang, og man kan ikke bare komme og begynne å jobbe i USA.

Takk for alle de flotte spørsmålene, og takk til dere som daglig er innom her på bloggen! Følg også med nå framover, for nå starter vi med videosendinger her på bloggen!!!

– Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #bilder #blogg #Side3 #trene #bil #motor #blogginnlegg #treningsbloggen #trener #CornelisElander

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg