Bygg helårskroppen med HollywoodTreneren!

Mens enkelte liker å snakke om “sommerkroppen”, liker jeg selv å fokusere på helårskroppen. Med det mener jeg altså ikke en kropp du har hele året, men at man mosjonerer og trener kroppen hele året igjennom. Selv trener jeg stort sett 5 ganger i uken, året rundt, og selv nå på ferie har jeg stort fokus på å spise sunt og trene/bruke kroppen litt hver dag (noe du snart også vil få se gjennom min nye tv-serie her på Nettavisen)… 

Så hvis du kunne tenke deg å få meg til å vurdere ditt nåværende treningsprogram, og/eller sette opp et nytt trenings- og kostholdsprogram for deg så kan du bestille det ved å sende meg en direkte email med din forespørsel og ønske her

Fortsatt god sommer til dere alle, og la oss bygge helårskroppen NÅ! 
Cornelis

#Nettavisen #trening #annonse #trene #iform #sommer #trening #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg