Gjør som Sandra Borch!

Hei alle sammen! Fikk akkurat denne hilsenen fra SP politiker, Sandra Borch, som ved siden av å være en rå politiker også er en “treningsnarkoman” [i ordets positive forstand] til tusen! Selv fikk jeg oppleve dette “first hand” da jeg satte henne, Marit Strømøy, og Thomas Leikvoll på en hard treningsprøve under innspillingen av 4-Stjerners Middag på TVNorge i fjor. For der komiker Thomas Leikvoll tidlig kastet inn håndkleet, fortsatte Marit Strømøy og Senterpartipolitikeren å kjempe side om side så lenge at filmteamet [og jeg] faktisk begynte å bli redde for at vi ikke skulle få tid til å spise… 🙂

Herlig gjeng! 

Så gjør som tøffe Sandra Borch, og følg min #CornelisUtfordring i sosiale medier! Last opp et bilde med hashtaggen, og tagg meg @corneliselander – så kommer jeg med tips, råd, og selvsagt mange, mange tomler opp! 🙂 

Cornelis  

#Nettavisen #TVNorge #TV #politikk #media #HollywoodTreneren #Norge #Hollywood #trening #treningsbloggen #trener #CornelisElander  

2 kommentarer
    1. Kjenner jeg får rykninger i knytteneven hver gang jeg hører navnet Sandra Borch (symbolsk. Jeg går ikke rundt og slår folk), men hun skal få en tommel opp fra meg for at hun trener. Heia Sandra. Mer trening – mindre dyremishandling!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg