Nå blir det liv, RAI-RAI!!

2Hkt0YgG_Q
Etter noen kjappe, få dager i Oslo er jeg nå på plass i California igjen, og jeg må si at jeg allerede savner familie og venner hjemme i moderlandet… Nå skal det imidlertid jobbes på nye prosjekter (som du også vil få se mer til her på bloggen og ellers i norsk media…), trene både min egen og andres kropp, og ellers bare nyte en sykt spennende og morsom tid framover. Forrige helg var jeg så heldig å få lede et foredrag for AFPT og 200 av Norges nåværende og framtidige PT´er (jeg tror vi går en lys tid i møte!), og ellers har jeg den siste uken vært innom og hilst på både hos mine venner i Nettavisen, Proteinfabrikken, og ikke minst TV2. Og snart vil også dere her på bloggen få servert nytt og spennende innhold som jeg kan ikke vente med å dele med dere!!

Les mer på: Corneliselander.com

1-S6rogG90

Med min gode venn; TV2s Øyvind Bakke

15ZSNsgGxt

Fra mitt foredrag for Akademiet for personlig trening på Aker Brygge sist helg 🙂 

Så god fredag, nyt helgen, men glem ikke også å laste opp nye #CornelisUtfordring bilder i sosiale medier og på Instagram! Jeg gleder meg til å se deg trene! 
Cornelis

#Nettavisen #blogg #Side3 #Side2trening #treningsbloggen #fredag #helg #bilder #trener #CornelisElander  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg