Slik spiser jeg

Siden veldig mange av dere etterspør matplaner, kostholdstips, og ikke minst lurer litt på hvordan jeg spiser, tenkte jeg det var på sin plass med et slikt innlegg… Jeg har i innlegg tidligere skrevet litt om dette tidligere, mens du her får servert hele sannheten og en full liste/meny fra meg:

Følg meg også @corneliselander eller lik fanpagen min HollywoodTreneren på Facebook

1oNAAhAG_Y
– Frokost

I mine øyne dagens viktigste måltid, og noe jeg setter av god tid til… Som du nylig kunne se på min Instagram liker jeg å starte dagen med yoghurt, brød [masse brød!], 2 egg, appelsin juice, og minimum 4 shots med espresso… Jeg går alltid for økologisk brød og topper det gjerne med litt smør…

– Lunsj
Jeg er altså et stort frokost menneske, men ikke like opptatt av lunsj, men av de tingene jeg evenuelt da går for vil en omelett (av 4-5 egg), sushi, eller en “superfood” salat stå høyt på listen – i tillegg til en proteinshake.

– Middag
Midda for meg står stort sett av to ting (som begge inneholder mange kalorier…):
Enten 5-600g kjøttdeig + 4-500g pasta

eller:
400g fisk, 1-200g grønnsaker, og 3-400g pasta eller ris…

– Kvelds
Å kvelden kan jeg gå for litt müesli (kos), litt sjokolade (mer kos) + litt frukt og grønt…

I tillegg til dette spiser/drikker jeg også enkelte mellommåltider hverdagen igjennom som kan bestå av et og annet proteinrikt tilskudd (proteinbarer, shakes, etc.) i tillegg til for eksempel litt cottage cheese og/eller mager kesam.

Her ser du altså hvordan jeg spiser, og la meg nå høre i kommentarfeltet under hvordan og hva DU spiser!

Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #mat #trening #Side3 #Side2trening #treningsbloggen #kost #kosthold #trener #CornelisElander 

2 kommentarer
    1. Hei! Hvor anbefaler du å dra å spise frokost? Frokosten ser SÅ god ut! Skal til L.A i sommer så del gjerne tips om du kan! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg