Trener du kanskje FOR MYE?

I dag tidlig stilt jeg nemlig dette enkle spørsmålet på Facebook siden min, og responsen var formidabel! Det er tydelig at dette er en viktig problemstilling for mange av dere, og fra hva jeg kan trekke som konklusjon [basert på de svarene jeg mottok der] er det slik at mange faktisk trener for mye [ut ifra ens mål og ønske]. Så legg igjen en kommentar med hvor ofte, og ikke minst lenge du trener av gangen, i kommentarfeltet under, så kommer jeg med råd og tilbakemeldinger! 

Følg meg også på Instagram @Corneliselander ! 

For de som også trenger litt inspirasjon til faktisk hvordan man enkelt kan trene, enten hjemme eller på studio, legger jeg her ved en instruksjonsvideo fra meg på et enkelt program som tar godt under 10min å utføre!
vXbyyrO4jyw

Stå på! 
Cornelis

#Nettavisen #trening #video #treningsbloggen #helse #iform #trene #Side3 #Side2trening #trener #CornelisElander 
2 kommentarer
    1. Jeg trener styrke 6 ganger i uka og cardio 5 ganger 🙂 Cardio kan være alt fra å jogge 5km eller gå 1mil. En typisk styrkeuke ser slik ut: Mandag – bryst, tirsdag – bein og rumpe, onsdag – rygg og triceps, torsdag – mage/core, fredag – bein og rumpe, lørdag – biceps og skuldre, søndag – kun cardio 🙂
      Jeg trener fordi jeg vil ha en sunn og sterk kropp, og fordi jeg elsker følelsen det gir meg! Begynte for fullt i september og har siden da gått ned 32 kg, har ca. 30kg igjen som jeg vil gå ned 😀 Jobber kun deltid så får nok hvile og søvn mellom øktene 🙂

    2. Trener rundt en time (prøver å komme meg ned til 45 minutter) 4-5 ganger i uken og bruker et program hvor jeg har tatt utgangspunk (trener bryst/biceps mandag, rygg/triceps tirsdag og skuldre/bein på onsdag, fri på torsdag) i “Slik blir du både slank og sterk” innlegget ditt. Brukt det siden Januar og merker at både volum og styrke har økt, men vil jo ha mer fremgang og få bort siste rest av magefettet.
      Noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg