Så lett blir du kvitt søtsuget

Da en av mine faste lesere i dag stilte meg spørsmålet; hvordan kan man bli kvitt søtsuget? kom jeg med en enkel oppskrift som faktisk vil sørge for at du blir kvitt søtsuget engang for alle [så lenge du bare følger oppskriften]. Her er hemmeligheten:

Følg meg også på Facebook og på Instagram

Puss tennene! 
Jepp, så enkelt er altså tipset. Hver gang du skulle føle for noe søtt; puss tennnene! Dette enkle tipset vil sørge for at du mister lysten på sjokolade og annet søtt. Prøv det i dag! 

Har du noe du lurer på om trening og kosthold? Send meg da gjerne en direkte email, eller legg igjen en kommentar i feltet under! 

God morgen fra trener´n din i Hollywood
Cornelis 


WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #treningsbloggen #godmorgen #kosthold #iform #bilder #blogg #trener #CornelisElander 

12 kommentarer
    1. Hei. Lurte på om du har noen tips til å øke i benkpress! Tar 120 i maksløftog trener med 100kg 5×5 … Men klarer aldri øke maksløftet mitt?
      Også lurer jeg på om du har noen tips mot strekkmerker?

    2. Du er så kjekk….Jeg liker dine muskler, kroppsfasong, ansikt og håret ditt (er så glad i menn med sort hår)
      Klem :* Din blogg er virkelig noe man trenger i hverdagen og noe man kan få inspirasjonen sin fra. <3

    3. Hei @Helene nå mottar jeg daglig så mange forespørsler og spørsmål at jeg dessverre ikke alltid rekker å svare på alle, men jeg prøver virkelig og jeg beklager hvis jeg ikke har fått svart deg. Hvor sendte du forresten inn – for jeg kan ikke se å ha mottatt noe fra deg.
      Mvh
      Cornelis

    4. Hei @Christoffer og takk for at du følger meg og bloggen! Når det gjelder dette med strekkmerker er dette noe som naturlig kan oppstå om man går veldig kjapt opp i vekt, og jeg vet det finnes noen metoder/krever som kan være med på å forbedre/forhindre at dette oppstår, og det vil uansett være smartere/bedre å forhindre det før det skjer enn etterpå.
      Når det gjelder dette med å øke i benkpress vil jeg jo si at det høres ut som du allerede i dsg løfter tungt og bra, men om ønsker å øke videre kan dette være med på å hjelpe deg: http://elander.blogg.no/1427044061_slik_blir_du_sterkere.html
      Stå på!
      Cornelis

    5. Jeg syns det beste for å ikke ha lyst til å fråtse er å gå å trene! ^^ Det er bare litt upraktisk å gjøre det HVER gang man ønsker noe søtt ^^ 🙂

    6. Hah! Det skal jeg jammen prøve ;P Venta DEN lista, eller kuren, her… Logisk nok , når man tenker på det 🙂

    7. Jeg har allerede prøvd det der med å pusse tennene.
      i det lange løp og etter 10 min syns jeg ikke at det fungerer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg