Et [sunt] lite stykke Norge

Du har sikkert hørt uttrykket “et lite stykke Norge”, noe som gjerne pleier å henvise til en viss sjokoladeleverandør og reklamefilm. Selv liker jeg imidlertid kun å promotere sunne ting, og derfor er det når jeg legger ut et bilde på Instagram [av noe av det jeg har i kjøleskapet mitt her i LA] dette som kommer opp; 
1cMTTJAGzj
/annonse

Nordmenn som enten bor, eller er på reise, i utlandet har gjerne et savn etter norsk sjokolade, mens jeg selv altså foretrekker den sunne varianten iform av norsk sjokolade proteinshaker og proteinbarer. Blant mine favoritter finner du PFs proteinshaker, som også er å finne i “Cornelis Elander-Pakken” fra Proteinfabrikken! Bestill den i dag, så får du også -41% avslag på prisen! 

Les mer om den, og bestill her *

Cornelis

#Nettavisen #trening #kost #mat #kosthold #sjokolade #Norge #norsk #kosttilskudd #trene #iform #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg