– Gjør du noe annet enn å trene?


Her om dagen fikk et spørsmål fra en av dere som lurte på om jeg gjør noen “andre ting også” [enn bare å trene], og her er svaret… 

Les mer på: Corneliselander.com

0
0
1
60
348
Brawerman Elementary School
2
1
407
14.0

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-ansi-language:EN-US;}

Nå er det jo slik at jobben min faktisk er å trene [både meg selv, og andre], og når dette jo primært er en treningsblogg så er det jo klart at innholdet her (og på Facebook siden min) også vil reflektere mye av det samme. Likevel, jeg har mange andre interesser enn bare å trene, og i dag tenkte jeg derfor å gi dere et lite innblikk i hva noe av dette består av… 

0
0
1
82
472
Brawerman Elementary School
3
1
553
14.0

Normal
0

false
false
false

EN-US
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
mso-para-margin:0in;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-ansi-language:EN-US;}

Luncher, middager, og det å spise ute
Som enkelte av dere kanskje fikk med dere i fjor [da jeg var å se på tv programmet 4-stjerners middag på TVNorge] er jeg ingen god kokk… og derfor blir det også til at jeg stort sett bare spiser ute her i LA. På grunn av dette har jeg opp igjennom årene fått meg noen favoritter, som denne påsken da jeg blant annet var innom hos The Beverly Wilshire Hotel for påske brunch, ved siden av at mine daglige frokoster alltid består av et stopp hos favoritten Le Pain Quotidien… J 
 
På vei inn til påske brunch på The Beverly Wilshire Hotel 

Og når jeg først er på besøk på hotellet kan jeg også bedrive en av mine andre hobbyer, nemlig car spotting J 

Hvor mange supercars ser du i dette bildet?   

Jepp, bil og motor er nemlig noen av mine andre interesser, og for de av dere som blant annet følger meg på Instagram så vet dere at det gjerne blir minst like mye bilder av dette som av trening… 🙂

 
Om du begynner å følge meg på Instagram kan du komme til å måtte se bilder av blant annet disse.. Du er advart! 🙂 

Reise, og det å se nye steder
De som har fulgt meg de siste årene vet også at jeg [ved siden å trene, spise proteinrikt og sunt, og sjekke ut nye bilmodeller] også liker å reise, og framover nå utover våren er dette også noe dere som følgere av bloggen og min YouTube kanal vil se mye mer av, der jeg blant annet skal innom; London, New York, Oslo (i slutten av måneden for å være med på convention med AFPT…), Paris, Roma, San Francisco, Stockholm, Dubai +++ 
        
Noen av de stedene jeg liker meg best 🙂 

Siden jeg bare rakk å nevne noen av mine interesser, og listen ble litt kort, gir jeg deg her en liten tilleggsliste med andre ting jeg også liker å gjøre…: 
– lese Donald og alt som kommer fra Disney…(jepp, I said it 🙂 ) 

– alt av teknologisk utstyr
– hifi og high-end stereoutstyr…
– arkitektur
– historie og gamle kulturer
– alt som er fransk… 😉 
– comedy shows (som oftest på The Laugh Factory, i Hollywood) 

En av mine favorittplasser i LA… 

Så det er altså verdt å følge med på bloggen, enten du liker trening eller ikke. Min side har mye mer å by på, og ja; jeg gjør noe annet enn å trene… 🙂 

Cornelis 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #trene #treningsbloggen #bilder #blogg #Side3 #Side2trening #trener #CornelisElander 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg