På besøk hos Iron Man Magazine i Beverly Hills


I går var jeg på besøk hos min gode venn Binais Begovic, og Iron Man Magazine ´s hovedkontor i Beverly Hills. Noen av dere har kanskje fått med dere min faste spalte for norske Iron Man Magazine, og når selve hovedkontoret til Iron Man Magazine i verden bare ligger noen få steinkast unna huset mitt er det klart jeg må stikke innom og si hei 🙂 

Visste du forresten at bladet er det lengst levende innenfor sin sjanger, og ble etablert helt tilbake i 1936 [!]…


Sjekk forresten også ut min faste “Cornelis Hollywood News” spalte for norske Iron Man Magazine! Ute nå! 

God påske!
Cornelis 

#trening #treningsbloggen #trener #CornelisElander 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg