Jay-Z kjøpte min musikkliste!


Etter at Jay-Z nylig gikk til innkjøp av strømmetjenesten Wimp (som nå blir relanserte som Tidal) har han med det også fått med seg min musikkliste; “Pump Up The Muscles” by Cornelis Elander. Og jeg regner nok med at nettopp det var en avgjørende faktor for Shawn Carter 🙂 

Les mer på: Corneliselander.com


Lytt til mine 10 på topp for å bygge muskler!

For som jeg uttalte til tjenesten og WiMP magasinet tidligere i år kan nemlig riktig musikk være helt essensielt for å yte maks og få mest igjen av alt arbeidet man legger ned i treningen, og særlig kan det være en god ting å benytte seg av for de som trener alene. På mange måter kan du nemlig si at riktig musikk kan fungere litt som en slags PT, eller treningspartner, og for mange (meg selv inkludert) kan dette gjøre at du får mer energi og blir stimulert til å yte litt ekstra og mestre øktene bedre. 

Og disse mulighetene har nok også Jay-Z fått med seg, der han altså nå har gått til anskaffelse av den skandinaviske strømmetjenesten for å ta opp kampen med Spotify og andre. Eller kanskje det var denne uttalelsen fra meg, da jeg ble intervjuet av magasin, som var utslagsgivende for salget;

Hva er favorittsangen din å bruke på trening, og hvorfor? 
– Da må nok svaret mitt bli “Empire State of Mind”, av Jay-Z. Dette fordi den virkelig gir meg energi når jeg trenger det som mest på treninga, og følelsen av å være tilbake i min favorittby; New York City… 

Cornelis 🙂 

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #trening #media #musikk #treningsbloggen #Side3 #Side2trening #treningsbloggen #CornelisElander 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg