Overvektig? Da vil jeg HJELPE deg!

 

“Normalen” i Norge nå er visstnok å være overvektig, og selv mener enkelte av de det gjelder at vi må bli flinkere til å sette ord på ting for å få bukt med problemet, mens jeg selv mener vi heller bør GJØRE noe…

Følg meg også gjerne @corneliselander

Snakkes mye, men gjøres lite
For etter at jeg la ut en link til denne saken på Facebook siden min i går fikk jeg nemlig de tilbakemeldingene jeg selv hadde sett for meg; folk flest mener at det å kalle andre tykke/feite er unødvendig, og at dette vil ha liten (eller ingen) effekt for de det faktisk gjelder. 

Likevel mener jeg det er viktig å understreke at vi har et problem når én av fem sliter med overvekt og/eller fedme, men løsningen er ikke å “call people out”, for å låne et amerikansk uttrykk. Selv mener jeg vi derimot bør gjøre noe, og at vi må slutte å bare kreve forbedring fra de det faktisk gjelder selv – for her er det like så viktig at samfunnet som helthet tar affære og ansvar. Og som jeg har nevnt flere ganger tidligere vil blant annet restaurantbransjen (som har en STOR del av skylden gjennom bare å servere mer eller mindre usunn, proteinfattig mat) måtte ta noen drastiske og store grep, og det samme gjelder for øvrig for skolene som har en tendens til å bare servere usunn mat i kantinene, mens gymtimene så å si er ikke eksisterende… 

Selv velger jeg her å ta et [lite grep] grep ved å tilby fem “heldige” personer (som selv måtte mene de sliter med overvekt) å ta kontakt med meg for gratis treningshjelp og veiledning! For som de sier; alle monner drar. Så selv om fem personer av (som de påstår) 1.000.000 overvektige nordmenn ikke er mye, er det i hvert fall bedre enn å bare snakke om det – mener nå i hvert fall jeg… 

Så hvis du er interessert send meg da en direkte email, og fortell meg din historie og hvorfor du mener at jeg bør velge nettopp deg. 

Hilsen fra trener´n deres i Hollywood
Cornelis

WWW.CORNELISELANDER.COM

#Nettavisen #Side3 #Side2trening #treningsbloggen #trening #overvekt #helse #iform #CornelisElander 

4 kommentarer
    1. Godt innlegg og veldig enig. Man skal ikke oute noen men alikevel må man ikke heller godta at overvekt blir mer og mer godkjent. Sendt deg en mail. Mvh fit_life_project

    2. Jeg har fulgt Dr. John McDougall sine råd i ca 3 uker nå og kiloene raser av, ca. en halvkilo om dagen/døgnet.
      Funker som bare det, har aldri hatt så gode resultater før 🙂
      Jeg har prøvd flere andre dietter tidligere blant annet Lav-karbo, uten noen særlige resultater.
      Anbefaler rådene fra John McDougall på det varmeste.
      The Starch Solution
      https://www.youtube.com/watch?v=yZ3hS9jpmm0
      DIET VS DRUGS – DR. JOHN MCDOUGALL
      https://www.youtube.com/watch?v=UO-1FkSjgJM
      The Perils of Dairy
      https://www.youtube.com/watch?v=TJvrlwnEqbs
      The Diet Wars (begynner ca 7 min uti)
      https://www.youtube.com/watch?v=srkd-irmrC0

    3. Lager du et program til en astmatikker , som er 10-15 kg for feit og er 63 år gammel . Lett til beins , om pusten hadde vært der . <<

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg